تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز آمار، تنها مرجع اصلی آمار در کشور

مرکز آمار؛ تنها مرجع اصلی آمار در کشور به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امیدعلی پارسا رئیس مرکز آمار ایران در نشست اقتصاد مقاومتی نظام آماری و حسابداری ملی با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی به صورت مجزا در کلیه سازمان ها و ارگان ها گفت: این امر باید به درستی و بر اساس برنامه های مدون و با درنظر گرفتن چشم اندازهای اقتصاد مقاومتی، در اولویت کلیه سازمان های باشد.

وی گفت: مرکز آمار باید بعنوان تنها مرجع اصلی آمار در کشور شناخته شود تا آمار و اطلاعات دقیق تنها از طریق این مرکز به دست مردم برسد.

رئیس مرکز آمار ایران در توضیح اهمیت مصوبه نظام آمار عنوان کرد: نظام آمار در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای ایجاد یک نظام آماری مدون، باید هیات علمی در این راستا تشکیل داده شود تا بتواند نوین سازی نظام آماری کشور را با مطلوبیت بهتری پیش ببرد.

پارسا یادآور شد: اعتبارات مربوط به مرکز آمار باید در اختیار دبیرخانه ها باشد تا بتواند این اعتبارات را در جهت ارائه آمار مطلوب استفاده کرد.

وی افزود: برای داشتن نظام آماری مطلوب به مدیریت، تهیه و انتشار کل آمار و استقرار رویکرد نظام آماری نیاز است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز آمار، تنها مرجع اصلی آمار در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..