تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیتر بتا در حاملگی خارج رحمی

بتا تیتر ۵۸۰ بود یعنی رفته بالاتر حالا می خواستم بدونم نظر شما چیه؟ آیا بارداری خارج رحمی دارم؟

سوال:

سلام ۳۱ ساله ام و یک فرزند دارم اقدام به بارداری کرده ام،۴ فروردین پریود شدم کیست آندومتریوز در تخمدانم دارم ۲ اردیبهشت که موقع پریودیم بود طبق معمول ماه های قبل لک شدم اما تا ۴ روز فقط لک بینی داشتم آزمایش دادم بتا ۳۸ بود دکتر احتمال حاملگی خارج رحم رو هم داد بعد یک هفته دوباره آزمایش دادم بتا۱۸۰ بود هفته بعدش یعنی هفته ششم سونوی شکمی هیچ ساکی رو نشون نداد دوباره آزمایش دادم بتاتیتر ۵۸۰ بود حالا میخواستم بدونم نظر شما چیه؟آیا باردارم؟ضخامت اندومترم هم ۱۱ بوده.

جواب:

دوست عزیز . بعد از هفته 4 بارداری ( یعنی هنان زمان که انتظار قاعدگی را داشتید) میزان بتا هر 48 ساعت دوبرابر میشود و اگر این دوبرابر شدن بیش از سه روز طول بکشد احتمال بارداری خارج از رحم هست. و بتای زیر 1000 و لکه بینی و غلظت پروژسترون زیر 5 احتمال بارداری غیرطبیعی هست. بهتر است غلظت پروژسترون اندازه گیری شود و در یک سونوگرافی دقیق و مجهز سونوی واژینال انجام دهید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیتر بتا در حاملگی خارج رحمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..