تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوزش واژن بعد از نزدیکی، این دیگه چیه؟

دو هفته هست که در قسمت بیرون اندام تناسلیم خارش دارم و بعد از رابطه نیز قسمت مربوطه بدجور سوزش داره.

سوال:

سلام خسته نباشید خانم دکتر.من نزدیک یک ساله که ازدواج کردم و ما یک روز در میون رابطه داریم همیشه..ولی نزدیکه دو هفته هست که در قسمت بیرون اندام تناسلیم خارش دارم و بعد از رابطه نیز قسمت مربوطم بدجور سوزش داره..شوهرم هم دو روزه ک احساس سوزش میکنه هم موقع رابطه هم هنگام ادرار کردن.البته ناگفته نمونه که برای تحریک من همیشه انگشتشو استفاده میکنه و برای تر کردن اونجا همیشه اب دهنی میزنه..و در هر رابطه به داخل میریزه..نمیدونم کدوم یک از اینا باعث خارش و سوزش من و شوهرم میشه..لطفا راهنمایی کنین.ممنون. 

جواب:

دوست عزیز. سوزش و خارش معمولا نشانه عفونت قارچی است باید معاینه شوید و آزمایش پام اسمیر انجام دهید و درمان شوید. بعضی از عفونت ها نیاز به درمان زوجین همزمان دارد. استفاده از انگشت و آب دهان خیلی بهداشتی نیست و بهتر است برای آماده کردن شما از معاشقه و لمس نقاط مختلف بدن استفاده کنند. اگر اصرار به استفاده از انگشت دارید باید قبلا کاملا تمیز شسته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوزش واژن بعد از نزدیکی، این دیگه چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..