تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقبای گمنام طارمی و رضاییان

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، اين روزها همه دارند در مورد پنالتي دوضربي كه رضاييان و طارمي زدند صحبت مي‌كنند. فضا طوري است كه انگار كلا در دنيا فقط مسي و سوارس و البته اين دو نفر اينطوري پنالتي زده‌اند. اين در حالي است كه گذشته از يوهان كرايف كه از بين مشاهير اولين كسي بود كه اينطوري پنالتي زد و گذشته از پيرس و هانري كه در اجراي اين طرح ناكام ماندند، دو بازيكن هم در ليگ كره‌جنوبي همين كار را كرده‌اند. اين اتفاق دو سال پيش در بازي چومبوک موتورز و پوهانگ استیلرز رخ داده و حتي از كار مسي و سوارس هم قديمي‌تر است. خلاصه اينكه دوستان فكر نكنند كارشان خيلي هم منحصربه‌فرد بوده است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقبای گمنام طارمی و رضاییان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..