تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعات تکان‌دهنده و تنها راه نجات پرسپولیس

به گزارش پایگاه 598 به نقل از همشهری ورزشی، در حال حاضر پرسپوليس با يك بازي بيشتر از تراكتورسازي، 9امتياز جلوتر از اين تيم است و در فاصله 8هفته به پايان مسابقات، شانس اصلي كسب عنوان قهرماني به شمار مي‌رود. با توجه به اينكه سرخپوشان بسياري از مسابقات سخت‌شان را در دور برگشت برگزار كرده‌اند، شايد اينطور به نظر برسد كه آنها براي فتح جام كار چندان سختي ندارند. با اين وجود حداقل از يك جهت لازم است تيم برانكو خيلي بيشتر از اندازه استاندارد امتياز كسب كند.

از زماني كه استقلال و تراكتورسازي به محروميت از حضور در بازار نقل‌وانتقلات زمستاني محكوم شدند، شايعات بسيار زيادي به وجود آمده مبني بر اينكه شايد پرسپوليسي‌ها هم به زودي با احكام مجازاتي فيفا مواجه شوند. در همين راستا تقريبا هر روز حرف و حديث‌هايي در مورد كسر امتياز از سرخپوشان به انتشار مي‌رسد. در حال حاضر كار به جايي رسيده كه مسوولان فدراسيون فوتبال هفته‌اي چند بار مساله كسر امتياز از پرسپوليس را تكذيب مي‌كنند، اما كماكان شايعه‌سازي‌ها ادامه دارد و در فضاي مجازي به كاهش امتيازات پرسپوليس اشاره مي‌شود.

در مجموع اينطور به نظر مي‌رسد كه پرسپوليسي‌ها محض احتياط هم كه شده، بايد مسابقات اين هشت هفته آخر را هم كاملا جدي بگيرند و تا جايي كه مي‌توانند امتيازات بيشتري كسب كنند. به هر حال اين تيم پرونده‌هاي انضباطي پرشماري دارد و به تعبير دبيركل فدراسيون فوتبال در اين مورد ركورددار است. بنابراين هر لحظه احتمال دارد يكي از اين پرونده‌ها كار را به صدور حكم عليه پرسپوليس بكشاند و از اين تيم امتياز كم كند. در اين صورت سرخ‌ها بايد طوري نتيجه بگيرند كه حتي در صورت كسر 6امتياز هم مشكلي براي قهرماني نداشته باشند. آخرين قهرماني پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر، سال87 و در شرايطي به دست آمد كه به خاطر شكايت رافائل ادرو، 6امتياز از اين تيم كسر شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعات تکان‌دهنده و تنها راه نجات پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..