تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهدای گمنام در دانشگاه آمل میزبان مردم خواهند بود

مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه‌های آمل به همت ناحیه مقاومت بسیج و بسیج دانشجویی آمل و با همکاری دانشگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه‌های آمل به همت ناحیه مقاومت بسیج و بسیج دانشجویی آمل و با همکاری دانشگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع شهدای گمنام در پنج دانشگاه آمل در روز یکشنبه شامل دانشکده فنی علامه حسن‌زاده و بسیج دانشجویی شهید قناعت از ساعت 10 الی 11 است.

دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی و بسیج دانشجویی آیت‌الله میرزا هاشم آملی از ساعت12:30 تا 13:30 از پیکر شهید گمنام در آن روز میزبانی می‌کنند.

پیکر مطهر شهید گمنام در روز دوشنبه 9 اسفندماه از ساعت 9 در دانشکده فرهنگیان شهرستان آمل و پایگاه دانشجویی مهدیه و از ساعت 10:45 تا 11:45 در دانشگاه پیام نور مرکز آمل و بسیج دانشجویی شهید فتحی شقایقی حضور خواهد داشت.

دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل و بسیج دانشجویی شهید غروی نیز از ساعت 12.30 دقیقه میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

همزمان با ایام فاطمیه دوم، پیکرهای مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس از شهدای گمنام در شهرهای مازندران تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهدای گمنام در دانشگاه آمل میزبان مردم خواهند بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..