تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نسخه دیجیتال «فلسطین» از منظر مقام معظم رهبری+ دانلود

گروه شبکه‌های اجتماعی: کتاب و نسخه دیجیتال «فلسطین» توسط انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ویرایش جدید کتاب و نسخه دیجیتال «فلسطین» از منظر مقام معظم رهبری همزمان با ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می‌شود.

نسخه دیجیتال کتاب فلسطین شامل بیانات مقام معظم رهبری، بزرگ‌پرچم‌دار مقاومت و آزادی قدس، در هشت بخش کلیات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسئولیت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ روشن و همچنین متن کامل بیانات معظم‌له در خطبه‌های نماز جمعه‌ تهران در 17 مرداد سال 59 به‌عنوان دیباچه‌ مطالب، در فصلی مچزا با عنوان «یادی از دومین روز قدس» است.

مقدمّه‌ این کتاب تاریخی - تحلیلی توسط علی‌اکبر ولایتی تألیف شده، مقدمّه‌ای که با یک مرور اجمالی و ارائه‌ دورنمای کلی از زمينه‌های اشغال سرزمين فلسطين، نشان می‌دهد که چگونه با نقشه‌های دولت‌های استعمارگر غربی، «تفنگ‌ها جای شاخه‌های زیتون را گرفتند».
ویرایش جدید این اثر همراه با دو نسخه انگلیسی و عربی، همزمان با ششمین کنفراس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با حضور سران محترم قوا، مسئولان لشکری و کشوری و مدعوین بین‌المللی رونمایی می‌شود.

پیش از این، کتاب فلسطین شامل بیانات رهبر معظّم انقلاب تا سال 1390 به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ و منتشر شده بود، اما در ویرایش جدید، بیانات معظّمٌ‌له تا سال 1395 به‌روزرسانی شده و همراه با دو نسخه کامل انگلیسی و عربی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کاربران برای دریافت این نسخه دیجیتال می‌توانند اینجا را کلیک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نسخه دیجیتال «فلسطین» از منظر مقام معظم رهبری+ دانلود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..