تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید 500 میلیون متر مکعب گاز

عسلویه؛

روزانه 500 میلیون متر مکعب گاز در میدان گازی پارس جنوبی در عسلویه استان بوشهر تولید می شود.

تولید 500 میلیون متر مکعب گازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت تولید این میدان تا پایان سال به 550  میلیون متر مکعب و تا  سال آینده به 600  میلیون متر مکعب خواهد رسید و این میزان با حداکثر ظرفیت توان تولید قطر از پارس جنوبی برابری خواهد کرد.
محمد مشکین فام افزود اکنون 66 درصد از مصرف گاز طبیعی کشور در عسلویه تولید می شود.

وی گفت کل بودجه مورد نیاز پارس جنوبی 91  میلیارد دلار بوده است که بیش از 30 میلیارد دلار در طرح های خاتمه یافته هزینه شده و بیش از 60 میلیارد دلار برای طرح‌های در حال توسعه می‌باشد.

مشکین فام در خصوص طرح های  تکمیل شده گفت تا کنون 10 پالایشگاه خشکی، 25 سکو، دو هزار و 400 کیلومتر خط لوله و 258 حلقه چاه بوده است و سه  پالایشگاه خشکی، 15 سکو برای تکمیل باقی مانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید 500 میلیون متر مکعب گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..