تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات خبر درگذشت ابوذر قاسمی کارگردان جوان + بیوگرافی و عکس

جزییات خبر درگذشت ابوذر قاسمی کارگردان جوان + بیوگرافی و عکس

در این مقاله از پورتال وهاران به اخبار جدید فرهنگ و هنر ۳ اسفند ۹۵ پرداخته ایم و خبر فوت ابوذر قاسمی توجه ما را به خود جلب کرد. ابوذر قاسمی کارگزدان و مستندساز جوان کشورمان بود که در عرصه فیلم های کوتاه و در جشنواره مردمی عمار فعالیت داشت. پورتال وهاران این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و دنیای هنر و فرهنگ کشورمان تسلیت می گوید. گفتنی است که علت درگذشت ابوذر قاسمی سانحه تصادف بوده است. بیوگرافی ابوذر قاسمی را هم در ادامه می توانید بخوانید.

ابوذر قاسمی درگذشت

ابوذر قاسمی کارگردان جوان سینمای انقلاب و از فیلمسازان جشنواره مردمی فیلم عمار در سانحه تصادف رانندگی درگذشت.

جزییات خبر درگذشت ابوذر قاسمی کارگردان جوان + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی ابوذر قاسمی

مرحوم قاسمی متولد ۱۳۶۸ از اهالی اسلامشهر بود که از سال ۸۷ وارد فیلم سازی شد و به عنوان تهیه کننده یا مدیر تولید در برنامه های تلویزیونی «یک معلم، یک خاطره»، «حذف و اضافه» و «ستاره ها» فعالیت داشت و همچنین آثار متعددی در قالب های داستانی و مستند تولید کرده بود.

وی که مدرک کارشناسی ادبیات و کارشناسی ارشد اندیشه سیاسی در اسلام داشت آثار برجسته ای چون اثر داستانی «ققنوس»، و مستندهای «سلام بر ابراهیم» و «از شریف تا جفیر» را کارگردانی کرده بود.

آثار ابوذر قاسمی

قاسمی با آثاری چون فیلم داستانی «آواز نور» و نماهنگ «خیمه خورشید سوخت» در سومین دوره جشنواره عمار و با آثاری چون فیلم داستانی «جایی نزدیک زمین» و مستند «معصومیت از دست رفته» با موضوع فتنه ۸۸ در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده بود.

قاسمی همچنین اثر مستند «جمعه ها تعطیل نیست» را با موضوع نمازجمعه تهیه کرده و در دوره پنجم جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت داده بود و همچنین اثر «آواز نور» او در اکران های مردمی هدف توجه بسیاری از اکران کنندگان قرار گرفته بود.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات خبر درگذشت ابوذر قاسمی کارگردان جوان + بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..