تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوست دارم استقلال قهرمان آسیا شود اما معدن طلای منصوریان فقط به درد لیگ می خورد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آخرین وضعیت سایپا در لیگ و همچنین اظهارنظر جدید اصغر حاجیلو سرپرست این تیم درباره استقلال و مسیری که در لیگ قهرمانان آسیا دارد بهانه‌ای شد تا روز گذشته گفتگویی را با اصغر حاجیلو انجام دهیم که در آن به نکات ویژه‌ای اشاره داشت.

 

اظهارات حاجیلو را در ادامه می خوانید:

 

* در گفتگو با یکی از رسانه‌ها اشاره کرده‌اید استقلال با این پنجره بسته نقل‌وانتقالات و عدم جذب بازیکن در آسیا به مشکل می‌خورد؟

- الان هم همین را می‌گویم. ببینید من یک استقلالی هستم و خانه اول و آخرم آنجاست و نسبت به تعصبی هم که دارم کسی شک نمی‌کند. با این حال استقلال با صعود از مرحله گروهی و رسیدن به بازی های نیمه نهایی با حریفان شرق آسیا و چشم بادامی ها باید از لحاظ بازیکن مثل خود آنها سرمایه‌گذاری کند.

 

* استقلال با جذب جباروف و آندرانیک تیموریان و برگرداندن روزبه چشمی در فکر تقویت خود برای همین بازی‌ها بود که نشد؟

- برای اینکه مدیران داخلی نمی‌دانستند چه زمانی باید دست به کار می‌شدند. استقلال در آسیا قرار دارد و آقایانی که مدیریت آن را به عهده دارند باید مواظب این‌گونه داستان‌ها باشند تا امروز به چنین مشکلی نخورند. باز هم می‌گویم اگر به خواست من باشد دوست دارم استقلال قهرمان آسیا شود اما از لحاظ کارشناسی از هر کدام از کارشناسان بپرسید استقلال باید خود را برای مراحل بعدی تقویت می‌کرد و مدیران باید حواس‌شان را به پنجره نقل‌وانتقالات می‌دادند.

 

* اما استقلال با این تیم جوان هم به روال خوبی رسیده است؟

- بله، شنیدم منصوریان بعد از برد السد، دربی و ذوب‌آهن اعلام کرده به معدن طلا رسیدم اما این معدن برای بازی‌های داخلی است و در بیرون باید فکر دیگری کند. حریفانی مثل تیم‌های عربی یا همان ژاپن و کره‌جنوبی هم با دادن یک تا دو میلیون دلار ستاره های فوتبال را جذب می‌کنند تا به هدف خود برسند.

 

* پس منصوریان باید به دنبال معدن الماس باشد؟

- بحث الماس نیست. شما بازی بارسلونا و لگانس در لیگ اسپانیا را دیدید. تا دقیقه 90 مساوی بودند اما یک دفعه نیمار حرکتی کرد که با یک پنالتی همراه شد. منظور من این است که این ستاره‌ها بالاترین دستمزدها را می‌گیرند تا در چنین مواقعی نتیجه را عوض کنند. بازیکنانی مثل رونالدو و مسی بیخود ستاره نشده‌اند.

 

* السد هم با ژاوی آمده بود.

- این ژاوی را با ژاوی پنج سال پیش مقایسه نکنید. ژاوی پنج سال پیش به تنهایی حریف تیم‌های آسیایی بود و با ژاوی امروز فرق دارد. ما نباید در باد برد این بازی‌ها و داربی بخوابیم.

 

* از استقلال فاصله بگیریم، یک مهاجم خارجی به سایپا اضافه شده است؟

- اهل مونته‌نگرو است و حالا زود است درباره عملکرد او حرف بزنیم.

 

* سایپا بعد از چند برد با یک گل این هفته مقابل صبا متوقف شد؟

- ما روزهای خوبی در پیش داریم و به جای صحبت درباره بازی‌های انجام شده تمام فکر و تمرکز خود را برای دو بازی سخت با تراکتورسازی و استقلال گذاشته‌ایم. واقعا بازی‌های دشواری در پیش است.

 

* دفعه قبل که در حاشیه بازی با صبا پیگیر ادعای ابراهیم شکوری درباره حضور جادوگر در تیم‌تان شدیم گفتی این حرف‌ها درست نیست و به آن نپردازید؟

- الان هم این حرف را می‌زنم. حسین فرکی سابقه زیادی در فوتبال داشته و کارش را بلد است، این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.

 

* اما ابراهیم شکوری این ادعا را در چند رسانه اعلام کرده بود؟

- همین ما را به شک انداخته، چرا که ابراهیم شکوری بازیکن باتجربه‌ای بوده و از این حرف‌ها نمی‌زند. او در تیم‌های بزرگی حضور داشته و همه‌جا صحبت از وفاداری و احترام او به بزرگان فوتبال است. من فکر می‌کنم این حرف‌ها را عده‌ای دشمن دوست‌نما یادش داده‌اند تا این بچه‌ها تصمیم بچگانه‌ای نگیرند.

روزنامه گل

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوست دارم استقلال قهرمان آسیا شود اما معدن طلای منصوریان فقط به درد لیگ می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..