تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: مداخله جت های جنگنده آلمانی برای نجات بویینگ 777 مسافربری

تماشا کنید: مداخله جت های جنگنده آلمانی برای نجات بویینگ 777 مسافربری

بر اساس گزارش ها چند روز پیش یکی از هواپیماهای بویینگ 777 هواپیمایی Jet Airways هندوستان که از بمبئی به مقصد لندن در پرواز بوده ناگهان و زمانی که برفراز شهر کلن آلمان قرار می گیرد ارتباطات رادیویی خود با برج های کنترل ترافیک هوایی را از دست می دهد. آلمان، نیز با توجه به قطع ناگهانی ارتباط با هواپیمایی که در حریم هوایی این کشور در پرواز بوده، بلافاصله جنگنده های Typhoon خود رابرای بررسی موضوع و همراهی هواپیما اعزام می کند. ویدیوی این عملیات بعداً در فیسبوک منتشر شد.


تصاویر ضبط شده بسیار جالب توجه هستند و توسط یکی از هواپیماهای British Airways که در آن منطقه در پرواز بوده ثبت شده است. بویینگ 777 به تنهایی در آسمان در پرواز است که یک جنگنده تایفون و سپس دومی به آن ملحق می شوند تا از مساعد بودن شرایط این هواپیمای مسافربری اطمینان کسب کنند.

بویینگ


خوشبختانه ماجرای این بویینگ به خوشی به پایان رسید. جنگنده های Typhoon به این هواپیمای مسافربری کمک کردند تا ارتباط خود با زمین را از سر بگیرد و فرودی موفقیت آمیز و ایمن در لندن داشته باشد. هاپیمایی Jet Airways به دنبال یافتن دلیل قطع ارتباط است.


در ادامه از شما دعوت می کنیم همراه با تک شات این ویدیو را مشاهد کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: مداخله جت های جنگنده آلمانی برای نجات بویینگ 777 مسافربری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..