تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: تیزر سریال Castle Rock، اثر جدید جی.جی. آبرامز بر اساس نوشته‌های استیون کینگ

تماشا کنید: تیزر سریال Castle Rock، اثر جدید جی.جی. آبرامز بر اساس نوشته‌های استیون کینگ

در پی اولین همکاری موفق جی.جی. آبرامز و استیون کینگ که حاصل آن سریال 11.22.63 بود، این دو هنرمند برجسته در حال ساخت سریال جدیدی به نام Castle Rock برای شبکه Hulu هستند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

استیون کینگ، نویسنده برجسته آمریکایی است که تاکنون فیلم‌های ارزشمندی همچون The Shawshank Redemption و The Shining از آثار وی ساخته شده است. جی. ‌‌جی. آبرامز نیز از کارگردانان با سابقه و نامدار سینما و تلویزیون آمریکا است و از آثار مهم وی می‌توان به فیلم Star Wars: The Force Awakens و سریال Lost اشاره کرد.

 

این دو هنرمند نامدار در اولین همکاری خود دست به ساخت سریال 11.22.63 زدند که تاکنون فصل اول آن از شبکه Hulu پخش شده است. این اثر نظرات مثبت منتقدین و مخاطبانش را در پی داشت.

 

به تازگی استودیو Bad Robot که متعلق به آبرامز است، در تیزری از سریال جدید Castle Rock رونمایی کرد. این اثر بر اساس نوشته‌های استیون کینگ خواهد بود و نام آن مربوط به شهری ساختگی است که پس‌زمینه بسیاری از کتاب‌های وی بوده است. هنوز تاریخ پخش این سریال مشخص نشده است.

 

در ادامه می‌توانید تیزر این سریال را تماشا کنید. 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: تیزر سریال Castle Rock، اثر جدید جی.جی. آبرامز بر اساس نوشته‌های استیون کینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..