تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزونه‌ای که مانع از پخش خودکار ویدیوهای فیسبوک خواهد شد

افزونه‌ای که مانع از پخش خودکار ویدیوهای فیسبوک خواهد شد

فیسبوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به زودی تغییراتی را در نحوه پخش ویدیوها در پلتفرم خود اعمال کند. این شرکت تصمیم گرفته که ویدیوها به صورت پیش فرض به صورت خودکار و همراه با صدا برای کاربران پخش شوند. به نظر می‌رسد که این تصمیم گیری مبتنی بر دریافت واکنش‌های مثبت در این زمینه از سوی کاربران بوده است. با تک شات همراه باشید.

با توجه به فیلتر بودن فیسبوک در کشور ما، این پلتفرم اکنون محبوبیت چندانی میان ایرانی‌ها ندارد، با این حال اگر شما هنوز هم از طرفداران این شبکه اجتماعی هستید و فکر می‌کنید که پخش خودکار ویدیوها، قابلیتی آزاردهنده خواهد بود، می‌توانید از یک افزونه گوگل کروم استفاده کنید که مانع از پخش خودکار ویدیوهای فیسبوک خواهد شد.

این افزونه Disable HTML5 Autoplay نام دارد و در مرورگرهای کروم و اپرا قابل استفاده خواهد بود، طراحان این افزونه قصد دارند به زودی نسخه سازگار با فایرفاکس آن را نیز عرضه کنند.

این افزونه ویدیوها را بلاک نمی‌کند تنها مانع از پخش خودکار آنها خواهد شد به این ترتیب کاربران می‌توانند در صورت علاقه، ویدیوها را به صورت منتخب پخش کنند. البته باید بدانید که فیسبوک نیز به کاربرانش امکان می‌دهد تا در صورت عدم علاقه، این قابلیت پخش خودکار را غیر فعال کنند اما افزونه‌ای که به شما معرفی کردیم نه تنها ویدیوهای فیسبوک، بلکه تمامی ویدیوهای HTML5 را شامل می‌شود به این ترتیب اگر به وفور به از وب سایت‌هایی استفاده می‌کنید که علاقه زیادی به پخش خودکار ویدیوها دارند، این افزونه می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

شما هم چنین می‌توانید برخی از وب سایت‌های خاص را به این افزونه معرفی کنید تا تمامی ویدیوهای موجود در این وب سایت‌های انتخابی همواره به صورت خودکار پخش شوند و یا برعکس.

لینک دانلود افزونه Disable HTML5 Autoplay برای مرورگر کروم

لینک دانلود افزونه Disable HTML5 Autoplay برای مرورگر اپرا


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزونه‌ای که مانع از پخش خودکار ویدیوهای فیسبوک خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..