تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل در واحدهای تولیدی مشکل سازی برای بازار فروش

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اقدامات استان در حمایت از واحدهای تولیدی استان گفت: طی سال جاری پایش بیش از 2 هزار واحد صنعتی باهدف احصا مشکلات واحدهای تولیدی استان صورت گرفت. علت این مشکل این است که هنوز باور به کالای خارجی دارند،استقبال مردم از کالای داخلی کم شده است و در بحث بازاریابی و تبلیغات واحدهای تولیدی ضعف شدیدی در جامعه دارند.
 
ذاکری واردات بی‌رویه، کالای قاچاق در حجم زیاد،مقررات مزاحم و خدمات پس از فروش نامناسب از مهم‌ترین مشکلات اجرایی بخش تولید استان نام برد و افزود: علت اصلی نداشتن بازار فروش است.
 
وی در ادامه راهکاری هم برای هرچه بهتر خرید کردن کالای داخلی اعلام کرد و گفت: برای ترغیب مردم به کالای داخلی گسترش فرهنگ خدمات پس از فروش اقدام مناسبی است که باید از سوی واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد.و ترغیب واحدهای صنعتی به جذب حداکثری مشتریان با استفاده از خدمات پس از فروش،‌ همچنین نظارت بر خدمات پس از فروش توسط سازمان استاندارد اقدامات مؤثر در راستای جلب نظر مشتری به تولید داخلی است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل در واحدهای تولیدی مشکل سازی برای بازار فروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..