تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه ما جیره خوار مجاهدت شهدا هستیم+عکس

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044831

امام جمعه ارومیه در نخستین مراسم یادواره شهدای غواص؛

نخستین یادواره گرامیداشت شهدای غواص آذربایجان‌غربی با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین منطقه‌ای و استانی و حضور دانشجویان دانشگاه ها در ارومیه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، نخستین یادواره گرامیداشت شهدای غواص آذربایجان‌غربی با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین منطقه‌ای و استانی و حضور دانشجویان دانشگاه ها در ارومیه برگزار شد.

ناصر پوراسد رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای  قاضی طباطبائی ارومیه در اولین یادواره شهدای غواص استان در عملیات کربلا ۴و۵ گفت: کار فرهنگی اولویت ما بوده و به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد این دیدگاه رهبر انقلاب است.

پوراسد مسئول اجرایی یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی، در سخنانی با اشاره به اینکه اقدامات و از خود گذشتگی‌های شهدای غواص در دوران جنگ‌تحمیلی غیرقابل فراموشی است، اظهار داشت: اگر مسئولی بتواند اقدامی فراتر از رشادت‌های شهدای نوجوان غواص انجام دهد آن‌وقت می‌تواند ادعا کند که لیاقت دریافت حقوق نجومی نیز دارد!

رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه، ابراز داشت: الگوسازی مناسب در جامعه نیاز اصلی است که شهدا و رزمندگان دوران دفاع‌مقدس بهترین افراد برای این امر هستند و باید از آن‌ها بهره برد.

حجت السلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه  در یادواره شهدای غواص عملیات کربلا۴ و  ۵ استان اظهار داشت:وجود خانواده شهدا مایه برکت برای ما است  و روایت ها در مورد شهدا اعجاب برانگیز است اگر کسی این روایت ها بخواند نخواهد شهید بشود با دین اشنا نیست .شهادت آنقدر مرتبه ی بالایی است که همه ائمه اطهار این ارزو را داشتند .
دشمن به دنبال شکستن ایمان و هجوم همه جانبه ی علیه ارزشهای اسلام است اما این کار  استقامت مومنان را بالاتر برد  در جنگ ۸ ساله شهدا غواص مصداق این موضوع بوده اند.باید قدر پیشکسوتان جهاد و شهادت را بدانیم و این روحیه باید حفظ شده و در جامعه ترویج شود.

سردار امین شریعتی در ادامه اضافه کردند: خوشحالم در استان شما‌که دریادلان عاشق چه عرصه داخلی و چه مرزها امروز مجاهدانه تلاش می‌کنند . به برکت خون شهدا امنیت در تمام استان وجود داشته و این مرهون تمام نیروهای نظامی ارتش سپاه بسیج و نیروی انتظامی در کنار هم حضور داشتند.

در ادامه می توانید گزارش تصویری از اولین مراسم یادواره شهدای غواص در استان را مشاهده نمایید.


انتهای پیام/
    

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه ما جیره خوار مجاهدت شهدا هستیم+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..