تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کلاس های افزایش سواد رسانه ای در پلدشت

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044848

معاون فرماندار پلدشت گفت: باید با ایجاد فضای شاد و نشاط آور در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت فضای سالم مهیا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،صادق حبیب زاده صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پلدشت گفت: باید با ایجاد فضای شاد و نشاط آور در چارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت فضای سالم مهیا کرد، چرا که جوانان نیازمند فضای سالم و نشاط آور هستند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های مرتبط با مسائل فرهنگی و ورزشی باید در این راستا برنامه ریزی کارشناسی انجام دهند.

معاون فرماندار پلدشت در خصوص برنامه های مصوب ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: ایجاد کلاس های آموزشی برای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت های بسیج دانش آموزی برای نشان دادن اثرات منفی و مثبت شبکه های مجازیی، برگزاری کلاس های آموزشی برای دانشجویان در جهت افزایش سواد رسانه ای توسط دانشگاه پیام نور گوشه ای از برنامه مصوب این ستاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کلاس های افزایش سواد رسانه ای در پلدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..