تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور/ اعتراض به رها سازی آب سد مهاباد

ساعت: 11:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044507

مسوولان مهابادی با تبعیت از دستور کارگروه نجات دریاچه ارومیه، آب ذخیره شده در پشت سد مهاباد را رهاسازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان، بحران دریاچه ارومیه و تدابیر کارگروه نجات این دریاچه موجب شده آب ذخیره شده در پشت سدهای بوکان و مهابادبرای احیای این دریاچه رها شوند.

با توجه به اینکه آب ذخیره شده در سد مهاباد برای مصارف شرب شهروندان مهابادی استفاده می شود، رهاسازی بیش از حد آب به بهانه دریاچه ارومیه تاسیر بسزایی روی کیفیت آب شرب شهری مهاباد گذاشته است.

سید محمود مُکری، کاریکاتوریست بنام مهابادی و همکار پایگاه خبری تحلیلی مُکریان؛ در اثر جدید خود موضوع رهاسازی آب دریاچه سد مهاباد را دست مایه قرار داده و با به تصوصر کشیدن فردی که در درون این سد قرار گرفته در حالی که لباسش را تا زانو بالا زده می گوید: کی می گیه آب پشت سد دریاچه مهاباد کم شده؟

خدارو شکر!!

یه کم دیگه هم تخلیه اش کنید!!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور/ اعتراض به رها سازی آب سد مهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..