تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در انتظار پاسخ مردم باشید

ساعت: 11:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044795

با وجود تمام اسناد و مدارک در باب کم‌کاری‌های وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم، اما استیضاح وی در مجلس رای نیاورد و نمایندگان بار دیگر نشان دادند که نمی‌توان اعتماد بیشتری به آن‌ها داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،در حالی که آخوندی در ابتدای دولت یازدهم با 159 رای موافق راهی پاستور شده بود اکنون با 176 رای اعتماد نمایندگان مجلس در جلسه استیضاح، در منصب صدارت راه و شهرسازی باقی ماند و برای نمایندگان فراکسیون امید بهترین دستاورد شد! چراکه با باقی‌ماندن آخوندی در پاستور مقابل مظلوم‌نمایی‌ها و عدم‌کارکرد درست برای حل مشکلات توسط نمایندگان این فراکسیون گرفته‌شد.

از آنجایی که نمایندگان مجلس با رای اعتماد دوباره به آخوندی، وی را در پاستور نگه داشتند ولی این کار آن‌ها سودی برای ائتلاف دولتی‌ها نداشته و به ضرر آن‌ها در انتخابات سال آینده تمام خواهد شد.

چراکه بخش قابل توجهی از مردم بی‌بضاعت جامعه که چندی از آن‌ها نیز در همان روز استیضاح در اعتراض به سیاست‌های نادرست مربوط به حوزه مسکن مهر مقابل مجلس تجمع کرده بودند، نمایندگان خود که در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال گذشته راهی بهارستان کرده‌اند را مقصر بی‌کفایتی‌های مسئولان دولت تدبیر و امید می‌دانند.

اما از قرار معلوم باید این چند ماه‌باقی مانده از دولت را هم متحمل باشیم تا مردم در وقت مناسب و با تصمیم‌گیری آگاهانه جدای از لیست‌ها، به‌جای برکناری یک نفر چندین نفر را برکنار کنند.

شاید آن زمان دردها وزخم های مردم که در طول این چندسال توسط دولت تدبیر و امید به‌وجود آمده التیام یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در انتظار پاسخ مردم باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..