تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مستند حامی پهلوی از تلویزیون / اقدام سؤال برانگیز مدیریت شبکه چهار سیما

گروه فرهنگی رجانیوز: بنا بر اخبار منتشر شده توسط روابط عمومی شبکه چهار سیما پخش مستند «چنارستان» در جدول پخش امروز این شبکه قرار گرفته و پخش شده است. مستندی که اکران آن در جشنواره سینما حقیقت خبر از تولید اثری در حمایت از رژیم پهلوی با پول جمهوری اسلامی می داد. 

پس از پخش مستند «چنارستان» در جشنواره سینماحقیقت منتقدی نوشت: « فیلم‌ساز بی‌طرف! اما به انقلاب که می‌رسد تنها به نشان دادن چند تصویر کوتاه آن‌هم با حضور زنان بی‌حجاب و رقص و آواز بسنده می‌کند. «بار» سالن کوچینی را  نشانمام می‌دهد که روزگاری فرهاد در آن اجرای زنده داشته است و حالا تبدیل به «نمازخانه» شده و از رونق افتاده. به تئاتر شهر که می‌رسد مسجد تازه‌ساز کنار آن را نشانمان می‌دهد و از ساخت‌و‌ساز بی‌رویه گلایه می‌کند و از بی‌توجهی به هنر و ....می‌نالد و تصاویر شادی قبل از انقلاب را به خرابی و ویرانی دوران جدید کات می‌زند. از بریده شدن درخت‌ها می‌گوید. از پیدا شدن جنین مرده در جوب‌های ولیعصر. تصاویر فتنه را نشانمان می‌دهد و در ادامه برای بدست اوردن دل مدیران دولتی کلیپی برای پیروزی حسن روحانی در انتخابات تقدیم‌مان می‌کند.»

نکته تعجب برانگیز در خصوص پخش این مستند این است که بنا بر خبر روابط عمومی سیما ابتدا قرار بود «چنارستان» ساعت 17 امروز پخش شود اما مسئولان شبکه چهار با تغییر تصمیم ساعت 4:30 بامداد اقدام به پخش این سپمستند کرده اند.

گفتنی است مستند «چنارستان» در دوره مدیریت محمد سرافراز در شبکه مستند به ریاست امیر  تاجیک ساخته شد. حال باید دید اصرار برای پخش این مستند در دوره جدید کاری صدا وسیما و فعالیت دکتر پورحسین با چه استدلالی اتفاق می افتد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مستند حامی پهلوی از تلویزیون / اقدام سؤال برانگیز مدیریت شبکه چهار سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..