تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام 37 سورتی پرواز برای انتقال محموله امدادرسانی / تداوم امدادرسانی در 4 استان سیل زده

انجام 37 سورتی پرواز برای انتقال محموله امدادرسانی / تداوم امدادرسانی در 4 استان سیل زدهمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با اعلام این خبر اظهار داشت: از تاریخ 24 بهمن تا ساعت 6 صبح امروز (سه شنبه ) 14 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی ، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و یزد متاثر از سیل و آبگرفتگی شدید شدند .

وی با اشاره به امدادرسانی یک هزار و 741 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین ، افزود : تاکنون به 135 هزار و 600 نفر امدادرسانی شده و 23 هزار و 100 نفر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت : به دنبال وقوع سیل اخیر  ، 6 نفر (خواف:1 ، شیراز:1 ، جهرم:1 ، تایباد:1 ، دشتستان:1 ، جیرفت:1 ) جان خود را از دست دادند و 3 نفر نیز (تایباد:1 ، ساردوئیه:1 ، بستک:1 ) مفقود شدند .

سلیمی با اشاره به نجات یافتن 100 نفر ، بیان داشت : 5 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند .

این مقام مسئول با بیان اینکه 173 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده ، گفت : از 4 هزار و 249 واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت .

وی بیان داشت: امدادرسانی در 4 استان فارس، کرمان، بوشهر و هرمزگان و عملیات جستجوی مفقودین در روستای کرات و تایباد ادامه دارد .

سلیمی با اشاره به خدمات امداد هوایی در سیل و آبگرفتگی تصریح کرد: به وسیله 5 فروند بالگرد طی 37 سورتی پرواز ، تعداد 14 هزار و 900 کیلوگرم اقلام امدادی به مناطق سیل زده منتقل شد .

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام 37 سورتی پرواز برای انتقال محموله امدادرسانی / تداوم امدادرسانی در 4 استان سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..