تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G5

زمان زیادی از انتشار تصاویر واقعی Moto G5 پلاس نمی‌گذرد که به تازگی تصاویری واقعی از Moto G5 منتشر شده است. همان‌طور که می‌دانید این دو اسمارت‌فون تا چند وقت دیگر معرفی خواهند شد.

با نگاه کردن به تصاویری که به تازگی منتشر شده است و مقایسه آن با تصاویر قبلی می‌توان فهمید که موتو G5 بسیار شبیه به موتو G5 پلاس است، با این تفاوت که اندکی از آن کوچک‌تر است. انتظار می‌رود موتو G5 از نمایشگری 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده کند، در حالی که موتو G5 پلاس به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد بود.

بنابر اعلام منبع منتشر کننده تصاویر جدید، موتو G5 بدنه‌ای کاملا فلزی دارد و باتری آن قابل تعویض خواهد بود. احتمال می‌رود که نسخه بزرگ‌تر نیز همین ویژگی‌ها را داشته باشد.

هر دو اسمارت‌فون معرفی نشده موتورولا موتو G5 و G5 پلاس به اندروید نوقا مجهز شده‌اند و یکی از تصاویر که به تازگی منتشر شده است، این موضوع را تایید می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که موتو G5 دارد، می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدارگون 430، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. این در حالی است که نسخه بزرگ‌تر از اسنپدارگون 625 استفاده می‌کند و به 64 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا مجهز شده است.

لنوو و موتورولا به احتمال قوی این دو اسمارت‌فون را در تاریخ 26 فوریه و در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهند کرد. موتو G5 و G5 پلاس مدت کوتاهی پس از معرفی و با قیمت 200 و 250 دلار عرضه خواهند شد.




امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با موتورولا موتو G5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..