تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش نیویورک‌تایمز از وضع

سلامت نیوز: نیویورک تایمز در گزارشی که به تازگی منتشر کرده است از وضعیت گرد و خاک در اهواز و اعتراضات مردمی به مشکلات به وجود آمده است نوشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ چند روزی است که در رسانه ها، خیابان ها، شبکه های اجتماعی و ... بحث ها در رابطه با گرد و خاک در اهواز و وضعیت مردم در آنجا به شدت افزایش پیدا کرده است، رسانه آمریکایی نیویورک تایمز هم در این رابطه روز گذشته گزارشی منتشر کرد، در بخش‌هایی از این گزارش آمده است:

ساکنان اهواز 5 روزی است که در شهر خود برای اعتراض به طوفان‌های گرد و خاک به اعتراض پرداخته‌اند، اطراف اهواز مرکز تولید اطراف نفت در ایران است و با لغو شدن تحریم ها دولت ایران امیدوار بود با سرمایه‌گذاری های خارجی مسائل اکولوژیکی این منطقه هم حل شوند.

همچنین در کنار آثار کوتاه مدت طوفان گرد و خاک این شهر با چالش های بلند مدت محیط زیستی روبرو است؛ اهواز توسط مراکز پتروشیمی احاطه شده است که مقدار زیادی مواد آلوده کننده تولید می کنند، یک خشکسالی 15 ساله در کنار برنامه ریزی ضعیف برای سدسازی منجر به خشکی تالاب‌ها و افزایش گرد و خاک شده است.

تلویزیون رسمی ایران برای اینکه دولت حسن روحانی را تحت فشار بگذارد، تظاهرات را در روزهای اول نشان داد. حتی یک خبرنگار رسمی خبر خود را با گذاشت یک ماسک بیان کرد. اما اکنون خبری از پوشش خبری این اعتراض‌ها نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش نیویورک‌تایمز از وضع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..