تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر مسابقات استانی اسکی آلپاین آموزشگاهای زنجان شناخته شدند

رضا اژدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات روز دوشنبه /2 اسفند جاری/ با حضور اسکی بازان دختر و پسر در پیست پاپایی زنجان و در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
رده سنی نونهالان
.........................
1- فربد زینعلی از آموزشگاه گنج دانش
2- امیرحسین بیات از آموزشگاه علامه طباطبایی
3- عمید رهنما از آموزشگاه علامه طبابایی
رده سنی نوجوانان پسران
1- حسین میرزایی از آموزشگاه شهید رضا رضایی
2- امیرعطا خدایاری فرد از آموزشگاه ٢٢بهمن
3- آرمین جعفری از آموزشگاه علامه طباطبایی
رده سنی نوجوانان دختران
.....................................
1- تینا پارسا از آموزشگاه نور علم
2- کیمیا خاتمی از آموزشگاه روغنی زنجانی
3- زهرا فرخی از آموزشگاه میثاق و مینا ناصحی از آموزشگاه شاهد فاطمیه
وی با بیان اینکه عوامل اجرایی و داوران این رقابت ها را افراد حاضر در کلاس داوری فدراسیون اسکی که دی ماه سالجاری به میزبانی هیات اسکی زنجان برگزار شد، تشکیل می داد.
علی اصغر خاتمی به عنوان رئیس مسابقه، محمد جعفر میرزایی رئیس پیست، رضا شاور سرداور مسابقه، محمدجعفر میرزایی داور استارت، امیر دشتی مسئول فنی، رضا اژدری طراح دروازه، پیوند شاه محمدی دبیر مسابقه، حامد بیات مسئول محاسبات کرنومتر و پیمان حائری و میثم نجفی نیز داوران کرنومتر دستی بودند.
597/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر مسابقات استانی اسکی آلپاین آموزشگاهای زنجان شناخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..