تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران و قزاقستان تفاهم نامه توسعه همکاری های ورزشی امضا کردند

به گزارش کمیته ملی المپیک، این تفاهم نامه بین کیومرث هاشمی و کول بایف رئیسان کمیته ملی المپیک دو کشور امضا شد.
«بایف» نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک، رئیس منطقه آسیای میانه این نهاد بین المللی نیز هست.
هاشمی در حاشیه امضای این تفاهم نامه به توسعه ورزشی منطقه ای اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه بر روابط دوستانه ورزشی و تلاش همه جانبه مسئولان کمیته های المپیک ایران و قزاقستان برای ارتقا روابط ورزشی تاکید شده است.
وی افزود: بر اساس مفاد این تفاهم نامه تبادل هیات های ورزشی، کارشناسان و مربیان در رشته های مختلف در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تیم های ورزشی دو کشور طبق تقویم فدراسیون ها جهت برگزاری اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت های یکدیگر دعوت شوند.
رئیس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در این تفاهم نامه بر تبادل اطلاعات ورزشی، پزشکی ورزشی و مقابله با دوپینگ نیز تاکید شده است.
نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در دوم و سوم اسفند ماه در حاشیه بازی های آسیایی زمستانی 2017 برگزار شد.
ورزشی**9250
تنظیم کننده :گلی سفیدزاده انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران و قزاقستان تفاهم نامه توسعه همکاری های ورزشی امضا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..