تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت سیل به ده‌ها هکتار زمین‌ کشاورزی در فهرج

خسارت سیل به ده‌ها هکتار زمین‌ کشاورزی در فهرجبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عظیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید که طی هفته جاری جنوب استان کرمان را در برگرفت، خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی این شهرستان وارد شده است .

وی تصریح کرد: به دلیل بارش بسیار سنگین که در بالا دست حوزه صورت گرفنه است و سر ریز سد نسا بم و رواناب حاصل از این بارندگی زمین‌های کشاورزی بخش نگین کویر را که در مسیر حرکت بوده است با مشکل مواجه و بیش از بیست روستا دچار سیل زدگی و آبگرفتگی شده است.

وی در ادامه افزود: خسارت‌ها به بخش کشاورزی شامل خسارت به زیر ساخت‌های دامی، تاسیسات ،ابنیه ، قنوات و چاه‌های کشاورزی می‌باشد و موجب تلفات سنگین به دام‌های سبک وسنگین شده است .

 عظیمی گفت: کارشناسان این مدیریت در حال بررسی و برآورد دقیق میزان خسارت می‌باشند تا بتوان با همکاری مسئولان نسبت به رسیدگی و حل مشکلات بوجود آمده اقدام کرد.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت سیل به ده‌ها هکتار زمین‌ کشاورزی در فهرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..