تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۱۰ درصدی اهدای خون در تهران

به گفته وی، این میزان اهدای خون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از رشد ۱۰ درصدی اهدای خون در استان تهران حکایت دارد.

 
مدیر کل انتقال خون استان تهران همچنین اظهارکرد: در بهمن ماه امسال بیش از ۳۲ هزار نفر خون اهدا کردند که سهم اهداکنندگان مستمر خون برای اولین بار در این استان به ۵۰ درصد رسیده است.
 
وی با بیان اینکه شاخص اهدای مستمر از فاکتورهای مهم در تضمین سلامت خون‌های اهدایی است، افزود: امیدواریم با استمرار برنامه‌های پیش بینی‌شده این شاخص در سال آینده بیش از این، ارتقا یابد.
 
بر اساس تعاریف و استاندارهای سازمان انتقال خون ایران، اهداکننده مستمر خون به شخصی گفته می‌شود که در مدت یک سال حداقل دو بار اهدای خون داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۱۰ درصدی اهدای خون در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..