تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم

کد خبر: ۴۷۴۰۵۷

۱۱۷۴  بازدید

هفته مد «Fashion week» رویدادی در صنعت مد و فشن است که تقریباً یک هفته طول می‌کشد و در طول این هفته طراحان مد، برندها یا مزون‌ها آخرین کلکسیون‌های خود را در قالب دفیله‌هایی برای خریداران و رسانه‌ها به نمایش می‌گذارند.

برترین ها: هفته مد «Fashion week» رویدادی در صنعت مد و فشن است که تقریباً یک هفته طول می‌کشد و در طول این هفته طراحان مد، برندها یا مزون‌ها آخرین کلکسیون‌های خود را در قالب دفیله‌هایی برای خریداران و رسانه‌ها به نمایش می‌گذارند. مهمتر از همه اینکه این رویدادها باعث می‌شوند که اصحاب این صنعت بدانند چیزهایی که در آن فصل مد شده‌اند و چیزهایی که از مد افتاده‌اند، کدامند.

مهمترین و برجسته‌ترین هفته‌های مد دنیا در ۴ پایتخت مد دنیا که به «چهار بزرگ» معروف هستند برگزار می‌شوند و بیشتر رسانه‌ها این رویدادها را در این شهرها پوشش می‌دهند. چهار پایتخت مد دنیا عبارتند از: نیویورک، لندن، میلان و پاریس. 

استکهلم نیز از دیگر شهرهایی است که در برگزاری این هفته های مد فعال است. در این مطلب کلکسیونی از مد زمستانی زنانه را که در این شهر برگزار شده است، برایتان آورده ایم.

مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم  مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مد خیابانی زنانه در هفته مد استکهلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..