تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از مواد تشکیل دهنده شکلات نوتلا باخبر شوید

 

شکلات نوتلا یکی از پرطرفدارترین و لذیذترین شکلات هایی است که در سراسر دنیا افراد از آن استفاده می کنند.به تازگی خبرهایی مبنی بر مضر بودن این خوراکی پرطرفدار منتشر شده است که نشان می دهد نوتلا می تواند تهدیدی جدی برای سلامت افراد باشد.در این مطلب قصد داریم شما را با اجزای تشکیل دهنده این شکلات آشنا نماییم.

به تازگى تصویری در اینترنت از اجزاى تشکیل دهنده این شکلات خوشمزه منتشر شده که مواد  مضر آن را نشان مى‌دهد.

در این تصویر مشاهده مى‌کنید که نیمى از نوتلا شکر و چهار لایه دیگر این شکلات محبوب، روغن پالم، شیر خشک بدون چربی، کاکائو و پودر فندق بوده اما در این عکس مقدار اندک لسیتین امولسیفایر، عطر وانیل و طعم دهنده مصنوعى نشان داده نشده است.

 

این تصویر هنوز از سوى تولید کنندگان نوتلا تایید نشده اما واقعى بودن آن چندان دور از ذهن نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از مواد تشکیل دهنده شکلات نوتلا باخبر شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..