تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض کوچک کردن ران و برداشتن چربی( لیپوماتیک، لیپوساکشن)

لاغری با لیپوماتیک چیست؟آیا عوارض خطرناک و جبران ناپذیر این عمل را میدانید؟!با این بخش از دلگرم

همراه باشید تا باعمل برداشت چربی و مضرات این عمل آشنا شوید.

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

لیزر لیپولیز ران،شکم و بازو:روش،هزینه و عوارض
لیپوماتیک چیست؟

لیزر لیپولیز، یک روش با حداقل تهاجم برای از بین بردن دائمی چربی ها همراه با کشیدن پوست در ناحیه ی درمان می باشد. ما هم اکنون لیزر لیپولیز را با بالا ترین تکنولوژی ها ارائه می دهیم. این عمل پیشرفته ی لیپوساکشن به کمک لیزر، برای افرادی طراحی شده که می خواهند در ناحیه هایی از بدن که از بین بردن چربی در آنها مشکل است، ظاهر مناسبی داشته باشند؛ مانند لاغر کردن بازوها ، پهلو ها، بغل ران ها، شکم، ران ها، دست ها، چانه و باسن,و همچنین برای رفع سلولیت از لیپولیز استفاده می شود.

لیزر لیپولیز شامل ابزار های نوک تیزی است که اجازه ی برداشتن چربی با جزئیات بالا تری را می دهند.لیزر لیپولیز یک روش جایگزین برای لیپوساکشن به کمک لرزش است. لیزر لیپولیزر هوشمند، باعث فروپاشی غشای سلول های چربی شده و آن ها را به صورت یک امولسیون در می آورد که بعدا به راحتی توسط یک لوله ی مخصوص خارج می شوند. لیزر لیپولیز این امر را ممکن می سازد که بتوان بافت چربی را در مقیاس های بسیار کوچک تر و بدون عوارض جانبی عمل های جراحی تهاجمی، از بین برد.

 لاغری با لیپوماتیک یک راه سریع و موثر برای برداشتن چربی هایی است که پیش از این قادر به از بین بردن آن نبوده اید .به کمک لیپوماتیک چربی های تجمع یافته در نواحی مختلف مانند پهلو و ران ها و شکم و کفل ها را می توان از بین برد . .پیش از لیپوماتیک دستگاه هایی نظیر لیپولیز یا لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گرفت ، در بهره گیری از روش های ساکشن و یا لیپولیزر که منجر به تخلیه چربی ها می شد ، حالت تهاجمی تری نسبت به لیپوماتیک داشت. این روش بسیاربی خطر می باشد و امروزه در دنیا یک روش مطمئن برای لاغری و تخلیه چربی شناخته شده است .

،لاغری با لیپوماتیک مخاطره ای برای فرد در پی ندارد و معمولا در طول یک جلسه نتیجه ی بسیار مطلوبی را به فرد متقاضی ارائه می کند .به کمک لیپوماتیک تمام نواحی بدن که دارای توده چربی بوده را می توان تراشید و چربی های انباشته در آن ناحیه را از بین برد .پیش از لیپوماتیک دستگاه هایی نظیر لیپولیز یا لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گرفت ، در بهره گیری از روش های ساکشن و یا لیپولیزر که منجر به تخلیه چربی ها می شد ، حالت تهاجمی تری نسبت به لیپوماتیک داشت. این روش بسیاربی خطر می باشد و امروزه در دنیا یک روش مطمئن برای لاغری و تخلیه چربی شناخته شده است .

،لاغری با لیپوماتیک مخاطره ای برای فرد در پی ندارد و معمولا در طول یک جلسه نتیجه ی بسیار مطلوبی را به فرد متقاضی ارائه می کند .به کمک لیپوماتیک تمام نواحی بدن که دارای توده چربی بوده را می توان تراشید و چربی های انباشته در آن ناحیه را از بین برد .البته از بین بردن چربی ها در روش لیپوماتیک به معنای سوزاندن چربی ها نیست، عبارت برداشتن چربی برای لیپوماتیک مناسب تر است ، زیرا لیپوماتیک با قدری که دارد مانع از سوختن چربی ها می شود و در واقع بافت و سلول های چربی را بدون کوچکترین آسیب از زیر پوست بیرون می کشد . به همین دلیل است که یک مزیت بسیار فوق العاده را به متقاضیان ارائه می نماید و آن هم تزریق چربی بیرون کشیده شده در سایر نواحی است .

اگر شما ساعت‌ها در باشگاه ورزشی هستید و به رژیم غذایی خود توجه دارید اما هنوز نتوانسته‌اید سایز خود را دور کمر، باسن و ران‌ها کم کنید، لیپوماتیک بهترین راه‌حل برای شما است. در فرآیند لیپوماتیک برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازی به انجام یک عمل جراحی سخت نیست. لیپوماتیک یکی از آخرین نوآوری‌ها در لیپوساکشن است که به شما در کاهش راحت وزن و سایز کمک می‌کند. لیپوماتیک روشی مؤثر و سریع برای مردان و زنانی است که می‌خواهند سایز کم کنند و در عین حال تحت عمل‌های جراحی سنتی و بعضاً دردناک لیپوساکشن قرار نگیرند.

اگر شما خواهان انجام لیپوماتیک هستید، گروه پزشکان سلامت و زیبایی آماده است تا به شما کمک کند. شما می‌توانید از شر چربی‌های اضافه در نواحی خاص بدن خود خلاص شوید و اعتماد و عزت نفس خود را با انجام آن افزایش دهید. شما نیز همانند سایر بیماران ما می‌توانید برای انجام فرآیند لیپوماتیک به ما اعتماد کنید. گروه پزشکان سلامت و زیبایی، لیپوماتیک را با تأییدیه FDA انجام می‌دهند. این روش آخرین تکنولوژی برای برداشتن چربی و تراش بدن است. راحتی و اطمینان‌خاطر بیماران به اضافه تخصص ما مورد تأیید کلیه افرادی است که در این مرکز عمل لیپوماتیک را انجام داده‌اند. شما می‌توانید با تماس با ما وقت مشاوره‌ای تنظیم نمایید.

 ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربی‌های موضعی از زیر پوست می‌باشد. تکنولوژی بکار گرفته شده در این ابزار بقدری دقیق و فوق‌العاده عمل می‌کند که کاملا آن را از لیپوساکشن متمایز می‌سازد. همچنین برتری این دستگاه بر لیزر لیپولیز هم در حین عمل برای جراح و هم در نتایج عمل برای بیمار کاملا قابل لمس است.
لیپوماتیک با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت کانولا حول محور خودش سلول‌های چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا ساخته و بدون اینکه منجر به تخریب سلول‌های چربی گردد، سلول‌های بافت چربی را با ساکشنی بسیار امن خارج می‌نماید.

به همین دلیل از سلول‌های خارج شده چربی توسط این تکنیک می‌توان مجددا بعنوان پرکننده برای بزرگ کردن باسن، لب‌ها، سینه و جوانسازی دست استفاده نمود. قابل ذکر است که این چربی بمراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق بعنوان فیلر می‌باشد و نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم‌سازی بسیار سالمتر (Intact) است.

در عمل لیپوماتیک با لرزش اینفراسونیک و با استفاده از یک کانول مخصوص به آرامی چربی‌های بدن برداشته می‌شود، بدون اینکه محل تحت درمان بسوزد یا بریده شود و همچنین در هنگام برخورد به بافت‌های غیر چربی دستگاه از کار باز می‌ایستد. در این روش زخم در هنگام برداشتن چربی‌ها کاهش می‌یابد. همچنین عوارض لیپوماتیک از سایر روش ها کمتر میباشد.

 لیپوماتیک


درمان قابل انعطاف

در روش لیپوماتیک جراح می‌تواند به طور همزمان چربی‌های سرسخت بدن را از یک یا چند نقطه بردارد که این نواحی می‌تواند شامل نقاط حساس و سختی که نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند، باشد؛ مثل زانوها.


رفع سلولیت و سفت کردن پوست

در از بین بردن چربی‌ها با لیپوماتیک، شبکه‌های فیبری و بافت غیر چربی زیر پوست حفظ می‌شود و در نتیجه پوست حالت ارتجاعی خود را از دست نمی‌دهد. این امر علاوه بر پایین آوردن خطر افتادگی پوست بعد از تخلیه چربی به رفع سلولیت نیز کمک خواهد کرد.


دقت در پیکرتراشی

در این روش، دست جراح برای انخاب نقاط مناسب جهت ساکشن چربی بسیار باز بوده و در اصلاح متخصص می‌تواند به خوبی به بدن شکل داده و فرایند لاغری موضعی را انجام دهد.


افراد مناسب برای انجام لیپوماتیک

به خاطر داشته باشید که لیپوماتیک وزن را کاهش نمی‌دهد و در واقع نمی‌تواند جایگزینی برای کاهش وزن باشد. لیپوماتیک بهترین انتخاب برای بیمارانی است که می‌خواهند مقدار اندکی از چربی‌های مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش را از بین ببرند و به اندام دلخواه خود دست یابند. در واقع با استفاده از لیپوماتیک می‌توانید از شر چربی جمع شده در زیر پوست که باعث به هم خوردن زیبایی و تناسب اندام می‌شوند راحت شد.

متخصصین برای افرادی که از چاقی موضعی بیش از حد رنج می‌برند پیشنهاد می‌کنند تا از روش‌های موثرتر در این زمینه مانند: لیپوساکشن، جراحی زیبایی شکم، لیفت بازو، لیفت ران و جراحی کوچک کردن سینه‌ها استفاده کنند. این روش‌ها علاوه بر خارج کردن چربی اضافی شلی و افتادگی پوست را نیز درمان می‌کنند.


نواحی قابل درمان به کمک لیپوماتیک

این تکنولوژی برتر می‌تواند چربی‌ها را از قسمت‌های مختلف بدن بردارد از جمله از:

شکم باسن دور شکم پشت صورت گردن قسمت بالای بازو زانوها ران‌ها

کارهایی که قبل از انجام لیپوماتیک باید انجام شود...به دلیل دقت و قدرت عمل لیپوماتیک می‌توان چربی‌ها را تقریباً از همه قسمت‌های بدن برداشت تا هیکلی تراشیده شده، خوش‌اندام و مطلوب حاصل شود. گروه پزشکان سلامت و زیبایی می‌توانند در هنگام مشاوره شخصی مشخص کنند که آیا شما برای انجام عمل لیپوماتیک گزینه مناسبی هستید یا خیر.


نحوه انجام فرآیند لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش کم‌تهاجمی است که با لرزش با سرعت بالا و به طور ملایم، بدون آسیب به بافت‌های همبند، چربی را از بدن شما بردارد. چربی مایع شده از بدن به کمک مکش خارج می‌شود. از آنجا که در روش لیپوماتیک از گرما به عنوان منبع انرژی استفاده نمی‌شود، خطر سوختن یا آسیب‌دیدگی پوست که در روش‌های لیزر درمانی و درمان‌های اولتراسوند وجود دارد، از بین می‌رود. به دلیل اینکه در این روش کلاژن‌های محل درمان تا شش ماه پس از عمل تحریک می‌شوند، پوست اضافی که حجم زیادی از چربی زیر آن برداشته شده در این مدت جمع می‌شود.

افراد مناسب برای انجام لیپوماتیک

با وجود مزایای لیپوماتیک، افرادی که قبلاً نمی‌توانستند عمل سرپایی لیپوماتیک را انجام دهند (افرادی که بیش از 15 کیلو اضافه وزن نداشتند) اکنون می‌توانند حجم بیشتری از چربی را بدون نیاز به بستری شدن از بدن خود بردارند. این شرایط قبلاً به وسیله عمل دردناک لیپوساکشن در بیمارستان انجام می‌شد. فرآیند لیپوماتیک برای افرادی که تا 75 کیلوگرم اضافه وزن دارند قابل انجام است که البته با کمی دردسر همراه است.

نکته مهم اینکه تکنولوژی لیپوماتیک ما را قادر ساخته که چربی‌های انباشته شده را که با رژیم و ورزش از بین نمی‌روند، با حجم کم یا زیاد، با دقت برداشته و بدن را مانند مجسمه تراش دهیم و همچنین این روش درمانی می‌تواند برای قسمت‌های حساس بدن که قبلاً برداشت چربی از آن‌ها متصور نبوده، به کار برده شود.

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

آیا این عمل دردناک است؟

بیشتر افراد می گویند که عمل لیزر لیپولیز بدون درد است، گر چه ممکن است فرد احساس سوزن سوزن شدن خفیفی داشته باشد که البته ناراحت کننده نیست. پس از انجام عمل، ممکن است در پوست احساس گرمی کرده و یا پوست شما قرمز شود که این آثار طبیعی بوده و معمولا پس از حدود چند ساعت از بین خواهند رفت.

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم


پس از انجام عمل چه اتفاقی می افتد؟

بسته به ناحیه مورد درمان با لیزر لیپولیز، ممکن است برای چند روز تا چند هفته نیاز باشد لباس های چسبان و تنگ بپوشید همچنین تا یک هفته باید از فعالیت شدید خودداری کنید. همچنین لازم است از حمام و دوش های طولانی مدت پرهیز کنید.

نتایج اولیه معمولا به سرعت ظاهر می شوند ولی پدیدار شدن نتایج نهایی حدودا به 3 تا 4 ماه زمان نیاز دارد. در طول این مدت، عصاره ی سلول ها از بین رفته و تولید کلاژن باعث سفت شدن پوست می شود.این عمل ظاهر بدن را بهبود بخشیده و نواحی دارای سلولیت (بافت چربی ناهموار) را صاف می کند.

نتایج عمل لیزر لیپولیز 1 هفته پس از انجام آن قابل مشاهده اند که با گذشت چند ماه بهبود می یابند. این امر به دلیل جذب شدن سلول های چربی آسیب دیده در اثر لیزر و همچنین سفت شدن پوست روی آن ها می باشد. نتایج نهایی، 2 تا 4 ماه پس از انجام عمل قابل مشاهده اند.

افراد بالغ معمولا سلول های "جدید" چربی نمی سازند. هنگامی که وزن یک فرد افزایش می یابد، در واقع سلول های چربی قبلی بزرگ تر می شوند. لیزر لیپولیز این سلول های چربی را به صورت همیشگی از بین می برد، بنابراین در صورت اضافه شدن وزن، چربی های اضافی باید در نواحی غیر از ناحیه های درمان شده با لیزر لیپولیز ذخیره شوند.

پزشکان یا پرستاران با صلاحیت، قبل از انجام درمان، درباره ی عوارض جانبی احتمالی لیزر لیپولیز با فرد گفتگو می کنند. برای اطلاعات بیشتر و یا گرفتن وقت مشاوره ی رایگان، با ما تماس بگیرید.لیزر لیپولیز یک تکنیک نوآورانه، برای از بین بردن چربی های اضافه و چاقی موضعی است. این امر به دلیل تعامل گزینشی پرتو لیزر با چربی ها می باشد به طوری که اشعه ی لیزر باعث از بین رفتن غشای سلول های چربی و در نتیجه مواد محتوی آن ها می شود.

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم


زمان بهبودی چقدر طول می کشد؟

افراد تقریبا بلافاصله پس از انجام جراحی لیپولیز می تواند فعالیت های عادی خود را ادامه دهد. اگر چه توصیه می شود تا 2 هفته پس از انجام عمل از انجام فعالیت شدید و حمام طولانی خودداری کنید. اگر شغل شما نیاز به فعالیت زیاد دارد، توصیه می شود که تا 1 هفته مرخصی گرفته و استراحت کنید.


آیا این عمل بی خطر است؟

بله، زیرا تنها هدف لیپولیز، سلول های چربی است و به کمک بستن رگ های خونی، جلوی خونریزی را گرفته و همچنین روی اعصاب و دیگر بافت ها اثری نخواهد گذاشت.

مخاطرات احتمالی جراحی لیفت ران عبارتند از : جوشگاه نامطلوب خونریزی ( هماتوم ) عفونت تجمع مایع اشکال در ترمیم زخم از دست دادن پوست لخته های خونی بی حسی یا سایر تغییرات حسی پوست خطرات بی هوشی تغییر رنگ پوست و یا تورم مرگ بافت چربی در عمق پوست ( نکروز چربی ) باز شدن زخم عدم قرینگی درد که ممکن است طولانی مدت باشد . نتایج نامطلوب از قبیل محل جوشگاه در معرض دید ، بدشکلی غیرقابل قبول ، جمع شدن یا چین خوردگی پوست در نزدیک خط بخیه یا در انتهاهای برش

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

عود شلی پوست

بخیه ها ممکن است خودبه خود از پوست بیرون زده ، دیده شده ، یا ایجاد تحریک کنند که نیاز به برداشتن آنها خواهد بود . احتمال نیاز به جراحی مجدد حقایقی دیگر درباره ی مخاطرات وقتی به منزل می روید

چنانچه دچار تنگی نفس ، درد قفسه صدری ، یا ضربان غیر طبیعی قلب شدید ، سریعا کمک پزشکی بخواهید . ممکن است در صورت بروز این عوارض ، نیاز به بستری شدن در بیمارستان و درمان های تکمیلی باشد .حرفه ی پزشکی و جراحی یک علم قطعی نیست . اگرچه نتایج خوب مورد انتظار هستند ولیکن تضمینی در این مورد وجود ندارد . گاهی اوقات امکان حصول نتایج بهینه با یک عمل جراحی وجود نداشته و نیاز به انجام جراحی بعدی است .

مراقب باشید

پیروی از آموزش های پزشکتان کلید موفقیت جراحی شماست . مهم است که برش های جراحی در معرض فشار زیاد ، سائیدگی ، یا حرکت در حین مرحله التیام قرار نگیرند . پزشک شما دستورات ویژه در مورد نحوه ی مراقبت به شما خواهد داد . ین مهم است که شما کلیه سوالات خود را بطور مستقیم با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید . طبیعی است که شما در مورد عواقب مورد انتظار هیجان زده باشید و احساس نگرانی کنید و یا قبل از عمل اضطراب داشته باشید . این نگرانی ها را به جراح پلاستیک خود ابراز نمائید

 کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم


نتیجه فرآیند لیپوماتیک

نتیجه بلافاصله برای همه انواع بدن‌ها و پوست‌ها قابل مشاهده است. چربی برداشت شده، در صورتی‌که بیمار سبک زندگی و رژیم غذایی سالمی داشته باشد، در همان قسمت یا قسمت‌های دیگر بدن بازنمی‌گردد. افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام داده‌اند اذعان می‌دارند که پوست ناحیه درمان شده سفت‌تر و محکم‌تر شده است.

لیپوماتیک، فرآیندی راحت است و بیشتر بیماران احساسی بیش از قلقلک نداشته‌اند. ممکن است پس از عمل لیپوماتیک پوست شما کمی قرمز، حساس به لمس و متورم شده و با افزایش استحکام بافت همراه باشد که پس از چند هفته از بین می‌رود. عموماً برای کاهش حساسیت به لمس از کمپرس آب سرد، استامینوفن یا داروهای ضد التهاب ملایم مثل ایبوپروفن استفاده می‌شود.

ماساژ ناحیه درمان شده دو مرتبه در روز و هر مرتبه به مدت 5 تا 10 دقیقه به بهبود نتایج کمک می‌کند. فعالیت‌های روزانه و تمرینات ورزشی بلافاصله پس از عمل قابل انجام است. تمرینات سبک ورزشی با آب‌رسانی مناسب به تجمیع چربی‌ها از طریق سیستم لنفاوی و بهبود نتایج کمک می‌کند.

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن و سایر روش‌های لاغری موضعی چیست؟ 

بطور کلی، لیپوساکشن امواج مافوق صوت یک تکنیک جراحی قدیمی است که از طریق آن امکان خارج کردن بافت چربی از بدن وجود دارد. در این روش لازم است از مقدار زیادی مایع بی‌حس کننده با یک دستگیره فلزی یا پدال برای ارسال انرژی مافوق صوت و گرم کردن سلول‌های چربی برای تجزیه این سلول‌ها استفاده شود. به این ترتیب در این روش فشار زیاد به بدن وارد می‌شود.

به همین خاطر فرآیند تجزیه چربی در این روش می‌تواند درد بیشتر و در عین حال دوران بهبودی طولانی‌تری داشته باشد. با این وجود در صورتی که چربی اضافه زیاد باشد همچنان بهترین گزینه لیپوساکشن است.

لیپوماتیک یک روش بسیار ایمن‌تر و آرام‌تر برای از بین بردن بافت چربی موضعی و کم در نقاط مختلف بدن است. به بیان دیگر، در روش لیپوماتیک از اعصاب، عضلات، و رگ‌های خونی حفاظت شده و به صورت همزمان بافت چربی بطور موثر از نقاط هدف خارج می‌شود.

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

دوران بهبودی

بعد از عمل ، محل برش با پانسمان یا بانداژ پوشانده می شود . امکان دارد ناحیه عمل شما در پانسمان فشاری یا بانداژ الاستیکی جهت کاهش تورم قرار داده شود . ممکن است جهت خروج مایعات زخم و یا خونی که در محل جمع می شود یک لوله نازک کوچک به نام درن موقتا زیر پوستتان تعبیه شود .

شما دستورات خاصی شامل موارد زیر دریافت خواهید کرد؛چگونگی مراقبت از محل عمل و درن گذاشته شده ، داروهائی که باید استفاده کنید که روند بهبود شما کامل شود و احتمال عفونت را کم کند . توصیه های ویژه در مورد محل عمل و همچنین سلامت عمومی شما و زمانی که باید برای پیگیری نزد جراح پلاستیک خود بروید .حتما از جراح خود در مورد روندی که طی دوره بهبود شما انتظار می رود بپرسید .

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

چه داروهائی برای من تجویز خواهد شد ؟

آیا پانسمان و یا بانداژ بعد از عمل خواهم داشت ؟ چه موقع پانسمانها برداشته می شود ؟

آیا بخیه ها کشیدنی است ؟ کی ؟

چه زمان می توانم به فعالیت عادی برگردم ؟

کی مجدد جهت پیگیری برگردم ؟

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

نتایج طولانی مدت خواهند بود

نتایج لیفت ران تقریبا بلافاصله مشهود خواهند بود ، اگرچه ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتایج نهائی تکمیل گردند .بعضی از جوشگاه ها در معرض دید خواهند بود ولی نتایج طولانی مدت هستند به شرط آنکه شما وزن خود را ثابت نگه داشته و ورزش کنید . با پیرشدن تدریجی بدن ، طبیعی است که بخشی از سفتی بدن از بین می رود اگرچه ، بیشتر بهبود اولیه شما نسبتا ثابت خواهد ماند .

کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

هزینه عمل لیپوماتیک

هزینه همواره یکی از مسائل قابل توجه در عمل‌های جراحی است. به هر حال، هزینه لیپوماتیک با توجه به شرایط درمان و بیمار می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای مثال هزینه این جراحی به دستمزد جراح و میزان تجربه و تخصص وی و ناحیه تحت درمان انتخاب شده بستگی خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این عمل تحت پوشش بیمه‌ها و شرکت‌ها خدمات درمانی قرار نمی‌گیرد.

 کم کردن چربی در قسمت ران پهلو و شکم

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

موافقم + 1 مخالفم - 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض کوچک کردن ران و برداشتن چربی( لیپوماتیک، لیپوساکشن)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..