تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تگ هویر ساعت هوشمند جدیدی ماه مارس معرفی می‌کند

اطلاعات جدید نشان از این دارند که تگ هویر در نظر دارد ساعت هوشمند Connected Modular را ۱۴ مارس ۲۰۱۷ مبتنی بر اندروید ور ۲.۰ با ویژگی‌های جدید رونمایی کند.

ژان کلود بیور، مدیرعامل تگ هویر طی مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی سوئیسی Neue Zurcher Zeitung در ژانویه ۲۰۱۷ اعلام کرد که این کمپانی در نظر دارد در می ۲۰۱۷ نسل بعدی ساعت هوشمند ۱۵۰۰ دلاری Connected را رونمایی کند. حال اندروید سنترال گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن، مدعی است به اطلاعات جدیدی در رابطه با ساعت هوشمند تگ هویر دست یافته است. گزارش جدید اندروید سنترال مبتنی بر اطلاعاتی است که منابع نزدیک به این کمپانی سوئیسی ارائه کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط این منابع، تگ هویر ساعت هوشمند جدید خود را با نام Connected Modular مبتنی بر اندروید ور ۲.۰ با ویژگی‌های جدید، ۱۴ ماه می رونمایی خواهد کرد. این ساعت هوشمند از وجود پین‌های کاملا سفارشی به همراه انواع بند‌ها با گیره‌های متنوع عرضه خواهد شد. محصول جدید تگ هویر از وجود یک ماژول ساعت خودکار بهره خواهد برد که امکان سوئیچ کردن بین ساعت هوشمند و ساعت مکانیکی را فراهم خواهد آورد.

تگ هویر نسل اول ساعت هوشمند خود را که Tag Connected نام دارد، یک محصول موفق خوانده است، چراکه بر اساس آمارهای ارائه‌شده توسط این کمپانی، استقبال اولیه از این ساعت هوشمند بسیار بالا بوده؛ به‌طوری‌که از هدف ۲۰ هزار دستگاهی تگ هویر فراتر رفته است. بیور در سخنان خود به این نکته اشاره کرده که تکنولوژی مربوط به ساعت‌های هوشمند هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و این حوزه پتانسیل بالایی از نظر اضافه کردن ویژگی‌های جدید به همراه دارد و تگ هویر درصدد حضور پرقدرت در آینده‌ی ساعت‌های هوشمند است.

به نظر می‌رسد تگ هویر در نظر دارد از نفوذ خود در بازار ساعت‌های مکانیکی استفاده کند و از این‌رو این کمپانی تنوع بالایی به محصولات جدید خود می‌بخشد. قابلیت ماژولار برای سوئیچ کردن بین ساعت مکانیکی و هوشمند، یکی از قابلیت‌هایی است که برای دست یافتن به هدف تگ هویر به نسل جدید محصول هوشمند این کمپانی اضافه شده است. کمپانی سوئیسی هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول ارائه نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تگ هویر ساعت هوشمند جدیدی ماه مارس معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..