تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از آیفون ۷ به رنگ قرمز تا آیفون اس یی ۱۲۸ گیگابایتی

در همان حال که ما چشم انتظار معرفی نسل آینده گوشی‌های آیفون هستیم، این احتمال وجود دارد که اپل دست به ایجاد تغییر و تازه‌سازی در خط تولید پاره‌ای از گوشی‌های قبلی خود بزند.

در خلال چند سال گذشته، شایعاتی چند در این خصوص درگرفت که اپل درصدد است تا رنگ قرمز نسخه‌ای از گوشی آیفون را روانه بازارهای جهانی کند و این اتفاق ممکن است سرانجام در سال ۲۰۱۷ میلادی عملی شود.

بر مبنای آن چه که بلاگ ژاپنی Macotakara اظهار کرده است، اپل ممکن است نسخه قرمز رنگ آیفون ۷ را تا پایان ماه جاری میلادی در کنار رویداد آیپد عرضه کند.

افزون بر گزینه رنگ جدید گوشی هوشمند آیفون ۷، شرکت اپل از سوی دیگر تصمیم دارد تا نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی آیفون SE را معرفی کند که بر پایه ادعای پاره‌ای از گزارش‌ها فروش بالایی در بازارهای متعدد داشته است از آن جهت که هم از نظر سخت‌افزاری و هم قیمت مناسب گوشی رضایت‌بخشی به نظر می‌آید.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از آیفون ۷ به رنگ قرمز تا آیفون اس یی ۱۲۸ گیگابایتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..