تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوزش واژن هنگام دخول، نکات لازم

به تازگی هنگام مقاربت سوزش دارم، خیلی اذیت میشم. این مشکل راه حل هایی داره مانند...

سوال:

سلام خسته نباشید من زمانه پریود درد شدیدی دارم و همچنین به تازگی هنگام مقاربت سوزش دارم ٥سال پیش هم آزمایش دادم هورمون مردانه دارم و هر دقیقه خوابم میاد لطفا راه حلی نشونم بدین خیلی اذیت میشم.

جواب:

دوست عزیز. برای سوزش هنگام نزدیکی باید معاینه شوید و عفونت واژینال برطرف شود. دردهای قاعدگی استفاده از کپسول مفنامیک اسید هر 8 ساعت تا 3 روز دوش آب گرم کیف آب گرم ماساژ دادن. برای کاهش هورمون مردانه: کاهش وزن ورزش منظم ، میوه و سالاد و مرغ و ماهی و آجیل. استراحت کافی. کاهش استرس . استفاده از شیرین بیان و کوهاش سیاه. محدودیت مصرف کربوهیدرات و شکر. استفاده از مکمل ها همراه با روی مثل  zink plus.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوزش واژن هنگام دخول، نکات لازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..