تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خونریزی زیاد پریود، آسیب پرده بکارت؟

همراه پریود یه چیزی مثل یه تیکه پوست با خون پریودی ازم خارج شد، رو پرده بکارت تأثیر میزاره؟

سوال:

باسلام و خسته نباشید. من 26 سالمه ماه پیش پریودم عقب افتاده بود که با مراجعه به دکتر و آزمایش و بتا و سونوگرافی رحم و تخمدان مشخص شد که مشکلی ندارم و 4 عدد آمپول پروژسترون برام تجویز شد که دوتا همون روز تزریق کردم و 2 تا 3 روز بعد و پریود شدم همراه پریود یه چیزی مثل یه تیکه پوست با خون پریودی ازم خارج شد سوالم اینه که این مساله میتونه رو پرده بکارت تاثیر بذاره؟ و سوال بعدم اینه که این ماه هم چند روزه از زمان پریودم گذشته اما هنوز خونریزی ندارم میخواستم بدونم میتونه به خاطر آمپولها باشه یا علت دیگه ای داره؟ 

جواب:

دوست عزیز. خونریزی باعث آسیب به پرده بکارت نمی شود. باید از نظر تیروئید کم خونی و آزمایشات هورمونی مثل پرولاکتین بررسی شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خونریزی زیاد پریود، آسیب پرده بکارت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..