تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی نظمی عادت ماهانه، مگه بی دلیل میشه؟

دوره قبل پریودم یک روزه شد، باقیش لکه بود، این ماه هم پریود نشدم. هیچ مشکلیم ندارم.

سوال:

باسلام و خسته نباشید خواهش میکنم جواب بدین، من 3 سالی میشه که دوره های پریودم 34 روزه شده بود، از 4 ماه قبل ( دو دوره از پریودم، دقیقا 1 هفته عقب افتاد) که رفتم دکتر بهم قرص سیپروترون کامپاد دادن، برای دو دوره، با خوردن قرص تنظیم شد ولی دوره قبل پریودم یک روزه شد،باقیش لکه بود، این ماه هم پریود نشدم در صورتی که اگه همون34 روز حساب کنم باید امروز میشدم که نشد، خیلی نگرانم اخه دو ماه اینده قصد بارداری دارم، و اینم بگم که سونو دادم و آزمایش تیروئید و خون، هیچ مشکلی نداشت. 

جواب:

دوست عزیز. سیکل های قاعدگی بین 28 تا 35 ردز طبیعی است و نیاز به مداخله خاصی نیست. یعنی نیازی به مصرف سیپروترون نبوده است. در مورد پریود قبلی بخاطر مصرف این قرص خونریزی کمی داشتید . خاصیت این قرص ها کم کردن حجم خونریزی است. اگر قرص ها را برای دو دوره مصرف کردید مدتی طول میکشد تا تخمدان های شما دوباره فعالیت خود را شروع کنند و پریود شما منظم شود. به هرحال انجام آزمایش بارداری و سونوگرافی بررسی ضخامت اندومتر توصیه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی نظمی عادت ماهانه، مگه بی دلیل میشه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..