تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواشناسی: وارد پدیده «لانینا» می‌شویم

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت:پیش بینی می کنیم هوای کشور وارد پدیده لالینا شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، احد وظیفه مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص شایعات مطرح شده در باره اینکه وقوع پدیده ال نینو بعد از یکسال وقفه امروز رخ داده است اظهار داشت:این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و سال گذشته این پدیده پایان یافت.

وی افزود:بارش های اخیر بر اساس تغییر و تحولات جوی است و ربطی به پدیده ال نینو ندارد.

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی ادامه داد:پیش بینی می کنیم وارد  پدیده لانینا شویم اما این پیش بینی  در حال حاضر ضعیف است.

وظیفه در پایان گفت:اخیرا در کشور بارش باران به خوبی را شاهد هستیم که باعث شده میانگین بارش در برخی استان ها از نرم سالیانه فراتر رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواشناسی: وارد پدیده «لانینا» می‌شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..