تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چترباز» را می‌سازم/ تصمیم‌گیری برای اکران «آپاندیس»

حسین نمازی که فیلم «آپاندیس» را در نوبت اکران دارد همچنین در پی ساخت فیلم سینمایی «چترباز» است.

به گزارش سینماخبر،حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: ما قبل از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پروانه نمایش این اثر را بدون اینکه اصلاحیه ای داشته باشد گرفتیم و این روزها چند اکران خصوصی برای این اثر داشتیم که بازخوردها هم خوب بود.

وی افزود: تصمیم گیری و برنامه ریزی برای نمایش این فیلم را به سال آینده موکول کرده ایم البته این را هم باید بگویم که در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و روی اکران و فروش فیلم ها تاثیر می گذارد بنابراین باید با تمرکز بیشتری برای نوع نمایش «آپاندیس» فکر کنیم.

نمازی با اشاره به فعالیت های جدید خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه ای با عنوان «چترباز» را به پایان رسانده ام و در انتظار کسب پروانه ساخت برای شروع فیلمبرداری آن هستم. این را هم باید بگویم که سعی می کنم فضاهای جدیدی در فیلم هایم تجربه کنم و هر چند دقیقه یکبار مخاطبان را غافلگیر کرده و آنها را در موقعیتی قرار دهم که ندانند باید بخندند یا گریه کنند بنابراین «چترباز» هم مانند «آپاندیس» چنین موقعیت هایی دارد.

این کارگردان بیان کرد: «چترباز» درباره فردی است که باید وسیله ای را در خانه اش پنهان کند. بنابراین بخش اعظم فیلمبرداری ما در یک خانه انجام می شود البته ما مکان های دیگری نیز برای ضبط داریم اما هنوز به بازبینی مکان های فیلمبرداری نپرداخته ایم.

وی اظهار کرد: به احتمال زیاد این فیلم اواسط یا اواخر فرودین کلید بخورد اما همه چیز منوط به کسب پروانه ساخت است زیرا من در نظر داشتم همانند «آپاندیس» که سال گذشته پیش تولید آن را در ایام سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آغاز کردم و سپس به ساخت آن مشغول شدم، «چترباز» را هم به همین شیوه بسازم اما تعلل در ارایه پروانه ساخت باعث شد نتوانم تا این لحظه پیش تولید آن را آغاز کنم.

نمازی در پایان بیان کرد: بخشی از سرمایه ساخت این اثر تامین شده و ما برای تامین بخش دیگر از آن در حال رایزنی هستیم ولی به طور کلی سعی می کنم «چترباز» را با سرمایه پایینی بسازم. این را هم باید بگویم که من به همراه مهرداد کیانی در شرکت تندیس هنر مشغول نگارش فیلمنامه های دیگری برای ساخت هستیم.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چترباز» را می‌سازم/ تصمیم‌گیری برای اکران «آپاندیس»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..