تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم الاهلی: گل اول به استقلال را من نزدم!

مهاجم سنگالی الاهلی امارات اعتراف کرد که گل اول تیمش به استقلال را او نزده است.

صراط: مهاجم سنگالی الاهلی امارات اعتراف کرد که گل اول تیمش به استقلال را او نزده است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات قرار گرفت و در دقایق پایانی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

ماخیتی دیوپ، مهاجم سنگالی الاهلی امارات که زننده هر دو گل این بازی برای نماینده امارات بود و پس از بازی نیز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

دیوپ در اظهاراتی جنجالی اعتراف کرد و در مصاحبه با روزنامه الاتحاد امارات گفت: گل اول الاهلی را من نزدم زیرا زمانی که به توپ ضربه زدم توپ از خط دروازه استقلال گذشته بود.

گل اول الاهلی امارات با اشتباه مدافع استقلال به ثمر رسید و با این اعتراف مهاجم سنگالی مشخص شد که گل به خودی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم الاهلی: گل اول به استقلال را من نزدم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..