تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) در پیشوا

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) در شامگاه شهادت این بانوی بزرگوار همزمان با سراسر کشور در شهر پیشوا برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) که با مرثیه‌خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ذکر فضیلت‌های خاندان رسالت توسط سخنرانان انجام می‌شود، هر ساله جوانان عزادار فاطمی و بانوان رهپوی این بانوی با کرامت با حضور چشمگیر خود جلب توجه ‌می‌کنند.
این مراسم در روز پنج‌شنبه، 12 اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) از ساعت 20 همزمان با اقصی نقاط کشور در پیشوا از مسجد جامع حضرت امام خمينی(ره) آغاز و تا بارگاه ملکوتی حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) این شهرستان ادامه خواهد داشت.
یادآور می‌شود، تشییع نمادین بانوی بی‌بدیل جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا‌(س) در پیشوا توسط جوانان ولایی و پرشور مسجد جامع حضرت امام خميني‌(ره) و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید محمد انصاری و با همکاری ارگان‌هایی چون اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری، مدیریت و تولیت آستان مقدس امامزاده حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) بیش از 15 سال است که برگزار می‌شود و هرسال بر شکوه و عظمت آن افزوده می‌شود.
ابوفیاض حیدری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) در پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..