تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود

گروه سیاسی: ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین تا دقایقی دیگر با حضور رهبر معظم انقلاب در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین از سوی مجلس شورای اسلامی و با شعار «همه با هم در حمایت از فلسطین» طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 3 و 4 اسفندماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
در مراسم افتتاحیه این کنفرانس بین‌المللی که با حضور سران سه قوه، برخی مسئولان لشکری و کشوری و هیئت‌هایی از حدود 80 کشور در حال برگزاری است، رهبر معظم انقلاب به ایراد سخن می‌پردازند.
بنابراین گزارش، کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه پیش از این در سال‌های 70، 80، 85، 87 و 90 برگزار شده و ششمین کنفرانس با هدف بازگرداندن فلسطین به اولویت اصلی جهان اسلام و نیز مقابله با طرح‌های صهیونیستی ـ آمریکایی علیه قدس شریف برگزار خواهد شد.
در این کنفرانس چهار کمیته پارلمانی، جوانان، گروه‌ها و سازمان‌های غیر مردمی و نهضتی‌ها برگزار خواهد شد و کمیته‌ای نیز برای تنظیم بیانیه پایانی تشکیل می‌شود.
از نکات بارز کنفرانس ششم، حضور احزاب، گروه‌ها و سازمان‌های غیر دولتی حامی جریان مقاومت از سراسر جهان است.
بنابراین گزارش، مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین روز چهارشنبه، 4 اسفندماه با سخنرانی رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد. در این مراسم علاوه بر پخش سمفونی مقاومت، از برخی چهره‌ها و شخصیت‌های مؤثر در حوزه مقاومت تجلیل به عمل می‌آید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..