تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار وحشیانه مادر با نوزادش+ فیلم

رفتار وحشیانه مادر با نوزادش+ فیلم

حجم ویدیو: 1.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

بر طبق فیلم ضبط شده از دوربین خانه مادر ظالم 42 سیلی بر صورت نوزاد خود نواحت، رفتاری وحشیانه که دور از تصور بینندگان بود. تنها دلیل این عمل وحشیانه زن پس از بازجویی های پلیس Police گریه پی در پی و بی امان کودک عنوان شد.

در این فیلم مشمئز کننده که حدود 5 ماه قبل از مادر قزاقستانی در آلماتی پایتخت این کشور گرفته شده زنی با نواختن ضربات سیلی پی در پی طفل بی دفاعی را مجبور به ساکت شدن می کند. حالا پلیس پس از چندین ماه توانست مادر فراری را در یکی از شهرهای مرزی دستگیر و بخاطر عمل وحشیانه اش مجازات کند.

هر چند زن به رفتار وحشیانه خود اعتراف کرده اما در دفاع از خود می گوید این کار را کردم تا رفتار صحیح را به کودکم آموزش دهم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار وحشیانه مادر با نوزادش+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..