تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه با نفوذ مهمترین ویژگی شهید منتظر قائم بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار اکبر فتوحی در آیین اختتامیه کنگره ملی سردار شهید محمد منتظرقائم به عنوان شهید شاخص سال اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری و مجاهدت آنها به افتخارات بسیار زیادی دست پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران از ارزش و جایگاه بسیار والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: شهید محمد منتظر قائم که شهید مبارزه با نفوذ در کشور است، امسال به عنوان شهید شاخص سال معرفی شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه این شهید والامقام از جایگاه بسیار مهمی برخوردار بود، گفت: وی در کسوت فرماندهی سپاه استان یزد اقدامات بسیاری برای پیشرفت استان و کشور و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب انجام داد.

فتوحی به روند انتخاب شهدای شاخص سال اشاره کرد و ادامه داد: هر سال یک شهید از بین خواهران و یک شهید از بین برادران به عنوان شهید شاخص سال و با در نظر گرفتن شرایط هر سال انتخاب می‌شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهیدان، این اقدام در راستای انتقال ارزش‌ها و ویژگی‌های مختلف شهدای 8 سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر مدیریت قوی شهید منتظر قائم گفت: وی از ویژگی‌های شخصیتی بالایی از جمله جذابیت، اخلاص در عمل، بصیرت والا، درک پیچیدگی‌ها و شرایط زمان، حرکت با شناخت، مهربانی، آشنایی با نیازهای زمان و اقدام در راستای تولید فرصت برخوردار بود.

به گفته فتوحی حرکت در راستای حمایت از اصل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مهمترین ویژگی‌هایی است که در وجود شهدای انقلاب به ویژه سردار شهید محمد منتظر قائم به صورت بارز وجود داشت.

وی به انتخاب شهید محمد منتظرقائم به عنوان شهید شاخص سال اشاره کرد و گفت: با وجود تمام ویژگی‌هایی که در بین شهید منتظر قائم وجود داشت، ویژگی بارز وی که در این ایام به صورت مهم نیاز است، ایستادگی و شهادت وی در برابر نفوذ دشمن بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه با نفوذ مهمترین ویژگی شهید منتظر قائم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..