تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب مانور نظامی سپاه در جهان

مرحله اول رزمایش سه روزه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام پیامبر اعظم (ص) 11 با شعار "نمایش اقتدار و امنیت پایدار" با رمز مقدس یا "رسول‌الله یا رسول الله یا رسول الله" صبح دوم اسفند با حضور یگان‌های توپخانه، پدافند، پهپاد، پیاده و هوانیروز این نیرو در کویر مرکزی ایران آغاز شد.

مرحله اول رزمایش سه روزه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام پیامبر اعظم (ص) 11 با شعار “نمایش اقتدار و امنیت پایدار” با رمز مقدس یا “رسول‌الله یا رسول الله یا رسول الله” صبح دوم اسفند با حضور یگان‌های توپخانه، پدافند، پهپاد، پیاده و هوانیروز این نیرو در کویر مرکزی ایران آغاز شد.

دیروز خبرگزاری اسوشیتدپرس، سی ان بی سی، گالف نیوز و اکونومیک تایمز به این موضوع پرداخته و همه به آزمایش راکت های پیشرفته ایران پرداخت.

اکونومیک تایمز نوشت: تهران بدون توجه به هشدار های کاخ سفید در مورد آزمایش های موشکی، بازهم در مانور نظامی، موشک های خود را آزمایش کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب مانور نظامی سپاه در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..