تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۵ درصد تسهیلات ازدواج استان قم پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوری‌فرد شامگاه دوشنبه در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزاری شد با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه محدود و ناچیز است، گفت: متأسفانه تورم ۳۰ درصدی سال‌های اخیر فرهنگ قرض الحسنه را در کشور تضعیف کرده است.

همه متقاضیان وام ازدواج دریافت خواهند کرد

وی با اعلام اینکه منابع قرض الحسنه در محل‌های مختلف قابل هزینه کردن است، گفت: خوشبختانه تقریبا همه بانک‌های عامل استان قم در پرداخت وام ازدواج فعال هستند.

آوری فرد با بیان اینکه در ابتدای افزایش مقدار وام ازدواج برخی بانک‌های عامل مقاومت کردند، افزود: در استان برخی از بانک‌ها سهمیه‌ای و ۴ بانک دیگر به صورت نامحدود تسهیلات ازدواج پرداخت کردند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اعلام اینکه سهمیه بانک‌ها را از مرکز امور شعب مربوطه افزایش دادیم، گفت: بیش از ۱۲۵۰۰ متقاضی دریافت تسهیلات در سال ۹۵ وجود داشت که مقداری از آن سهمیه سال قبل بوده است.

وی با بیان اینکه نزدیک ۱۷ هزار نفر در صف وام ازدواج هستند، گفت: طبق قول‌هایی که داده شده است تا پایان سال همه این متقاضیان تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

لزوم هم افزایی در امر ازدواج

آوری فرد با بیان اینکه تا پایان بهمن‌ماه سال ۹۵ بیش از ۱۰۸۰۰ متقاضی به بانک‌ها معرفی شده‌اند افزود: با این حال بانک‌ها فعال عمل کرده و با اختصاص تسهیلات به پرونده‌های مربوط به سال گذشته نزدیک به ۱۲ هزار تسهیلات ازدواج پرداخت کرده‌اند.

وی پرداخت تسهیلات ازدواج تا پایان بهمن‌ماه را بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه برخی از بانک‌ها بیش از ۳ برابر سهمیه اعلامی خود وام پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مقدار وام‌ها را برای اقشار عادی ۱۰ و برای خانواده‌های ایثارگران ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران وام ۲۰  میلیون تومانی دریافت کرده‌اند.

آوری فرد رویکرد مثبت بانک‌ها به مسائل مربوط به ازدواج را قابل تقدیر دانست و گفت: ترویج امر ازدواج و تشکیل خانواده تنها با هم افزایی و همکاری همه مردم و مسئولان امکان پذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۵ درصد تسهیلات ازدواج استان قم پرداخت شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..