تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته الحاقی بعدی بازی Battlefield 1 حالت جدیدی به بخش چندنفره بازی اضافه خواهد کرد

بسته الحاقی بعدی بازی Battlefield 1 حالت جدیدی به بخش چندنفره بازی اضافه خواهد کرد

بسته الحاقی آینده بازی Battlefield 1، حالت جدیدی به نام Frontlines را به بخش چند نفره اضافه خواهد کرد. این حالت جدید ترکیبی از فتح کردن و رقابت با زمان است. برای اطلاع از جزئیات خبر و تماشای ویدیو با تک‌شات همراه باشید.

 

بسته الحاقی آینده بازی Battlefield 1 با نام They Shall Not Pass حالت جدیدی به بخش چند نفره بازی اضافه خواهد کرد. این حالت جدید که Frontlines نام دارد و در آن هدف‌های شما به صورت خطی روی نقشه قرار گرفته‌اند. شما از میانه این خط بازی را آغاز می‌کنید و در هر زمان فقط یکی از هدف‌ها فعال خواهد بود.

 

در فاز اول این بخش شما باید هدف‌های سر راه خود را تسخیر کرده و در انتها خود را به مقر دشمن برسانید. وقتی یکی از دو گروه به مقر حریف خود رسید، باید دو دستگاه تلگراف را پیدا کرده و نابود کند. البته در این فاز دشمن شما می‌تواند با استفاده از همان دستگاه‌ها، برای دفاع، حملات توپخانه‌ای را آغاز کند.

 

فاز دوم مبارزه وقتی به پایان می‌رسد که تیم حمله هر دو تلگراف‌ حریف را نابود کند یا همه نیروهایش را از دست بدهد. در حالت دوم بازیکنان دوباره باید از فاز اول و به دست آوردن هدف‌ها بازی را پی بگیرند. دور کامل بازی زمانی به پایان می‌رسد که یک حمله کاملا موفق انجام شود یا زمان مقرر به پایان برسد.

 

بسته الحاقی They Shall Not Pass نقشه‌ای جدید، یک کلاس جدید از اسلحه‌ها و همچنین وسایل نقلیه تازه‌ای به بازی اضافه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این DLC در اواسط اسفند ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.

 

در ادامه می‌توانید ویدیوی حالت Frontlines را تماشا کنید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته الحاقی بعدی بازی Battlefield 1 حالت جدیدی به بخش چندنفره بازی اضافه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..