تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بعدی اندروید احتمالا "Ore

نسخه بعدی اندروید احتمالا

گوگل نام سیستم عامل‌های موبایلی خود را متناسب با ترتیب حروف الفبا انتخاب می کند و در حال حاضر نام جدیدترین نسخه سیستم عامل، نوقا نام دارد، گوگل علاوه بر ترتیب اولولیت حروف الفبا، نام نسخه‌های مختلف اندروید را از میان دسرهای مختلف انتخاب کرده است. انتظار می‌رود که گوگل در سال 2017 میلادی نسخه جدیدی از پلتفرم اندروید را به بازار عرضه کند و به احتمال زیاد این نسخه جدید با حرف O آغاز خواهد شد. با تک شات همراه باشید.

اکنون سوال اینجاست که گوگل برای نامگذاری این اندروید جدید، کدام یک از دسرهایی که با حرف O شروع می‌شوند را انتخاب خواهد کرد. نائب رئیس ارشد اندروید یعنی Hiroshi Lockheimer به تازگی پستی را در توییتر منتشر و به این موضوع اشاره کرده که احتمالاً نسخه بعدی اندروید، "اوریو" نام خواهد داشت.

البته با توجه به اینکه اوریو در تعریف کلی دسر محسوب نمی‌شود، ممکن است گوگل مانند اندروید 4.4 کیت کت، از یک نام کمکی نیز استفاده کند.

با وجود اینکه نمی‌توان درباره این خبر به صورت کامل مطمئن بود، اوریو نامی بسیار مختصر و مناسب است و به نظر می‌رسد که گوگل گزینه دیگری که به این میزان مناسب باشد ندارد، مگر اینکه بخواهد مانند سال‌های بسیار دور با سراغ نا‌م‌های طولانی مانند Ice Cream Sandwich برود.

گوگل به رسم سال‌های گذشته کنفرانس Google I/O 2007 را از 17 تا 19 می برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که در همین رویداد شاهد رونمایی از بیلد جدید اندروید باشیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بعدی اندروید احتمالا "Ore»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..