تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین آمار قراردادهای رومینگ بین‌الملل اپراتورهای موبایل منتشر شد

جدیدترین آمار قراردادهای رومینگ بین‌الملل اپراتورهای موبایل منتشر شد

وزارت ارتباطات روز گذشته تازه‌ترین آمار قرارداد رومینگ اپراتورهای تلفن همراه با کشورها و اپراتورهای خارجی را اعلام کرد. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.

براساس آمار ارائه شده تا پایان آذرماه سال جاری اپراتور اول ارتباطی یا همان شرکت همراه اول در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۳۰۶ اپراتور خارجی که متعلق به ۱۱۰ کشور هستند، قرارداد رومینگ امضا کرده‌است، همچنین همراه اول در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی با ۸۶ اپراتور از ۵۳ کشور دنیا به عقد قرارداد رومینگ پرداخته است.

اپراتور دوم یا ایرانسل در سه حوزه سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و دیتا با کشورهای مختلف قرارداد رومینگ امضا کرده است بدین ترتیب در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل با ۱۶۴ کشور و ۴۲۴ اپراتور قرارداد امضا کرده است.

همچنین امکان رومینگ مشترکان اعتباری اپراتور دوم در ۸۱ کشور و با ۱۳۹ اپراتور برقرار است. در حوزه رومینگ دیتا نیز ایرانسل با ۳۲۴ اپراتور از ۱۲۷ کشور قرارداد رومینگ دارد.

اپراتور سوم یا رایتل نیز طی مدتی که از فعالیت‌هایش می‌گذرد در حوزه کارت‌های دائمی با ۲۱۳ اپراتور از ۱۳۷ کشور رومینگ بین‌الملل برقرار کرده و در بخش سیم‌کارت‌های اعتباری نیز وضعیتی مشابه داشته و با ۲۱۳ اپراتور از ۱۳۷ کشور جهان قرارداد رومینگ به امضا رسانده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین آمار قراردادهای رومینگ بین‌الملل اپراتورهای موبایل منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..