تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت مردم با دستگاه های اجرایی در مقابله با آسیب های اجتماعی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم طلاق را مهمترین آسیب های اجتماعی دانست و گفت: اگر خانواده که بنیان و اساس جامعه را تشکیل می دهد، سالم نباشد جامعه با چالش های جدی مواجه می شود.و در این زمینه تشکل های مردم نهاد ظرفیت های ارزشمندی برای جلب مشارکت مردم برای اجرای کارهای فرهنگی در جهت افزایش ازدواج و کاهش طلاق در جامعه هستند.

صادقی در ادامه بر ضرورت حمایت از تشکل های مردم نهاد از سوی همه دستگاه های اجرایی تأکید کرد و اظهار کرد: آموزش های قبل و بعد از ازدواج می تواند در کاهش طلاق در جامعه بسیار موثر باشد، به شرط آنکه این آموزش ها در عمل کارآیی داشته و به مهارت افراد تبدیل شود.

وی در پایان به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده اشاره کرد و خاطرنشان کرد:هیچ کدام از مدیران و رؤسای دستگاه ها نباید از چارچوب وظایف قانونی خارج شوند تا دستاویزی به دست کسی ندهیم که به دنبال ایراد گرفتن هستند.

ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با حضور جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت مردم با دستگاه های اجرایی در مقابله با آسیب های اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..