تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صف های چند کیلومتری مقابل "س&a

ساعت: 09:45 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044497

افت فشار گاز و تدبیرمسوولان بوکانی در تعطیل کردن بیش از نیمی از جایگاههای سی ان جی، موجب تشکیل صفهای چند کیلومتری مقابل معدود مراکز سوخت گیری در این شهرستان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مُکریان؛ با کاهش محسوس دما طی چند روز گذشته، مسوولان بوکان چهار جایگاه سی ان جی این شهرستان را با هدف تقویت فشار گاز مصرفی شهروندان تعطیل کرده اند که موجب نارضایتی رانندگان و تشکیل صفهای طولانی چن کیلومتری مقابل جایگاههای گاز سی ان جی در این شهرستان شده است.

یکی از رانندگان تاکسی منتظر در صف سوخت گیری به خبرنگار مُکریان گفت: بوکان تنها شش جایگاه سوخت گیری سی ان جی دارد که مسوولان به دلیل افت فشار چهار جایگاه را تعطیل کرده اند و به صورت پیامکی به رانندگان تاکسی اعلام کردند برای سوخت گیری به جایگاههای شهرداری در خیابان ساحلی و ترمینال مرکزی شهر در جاده میاندوآب برویم.

 جایگاه سی ان جی ساحلی بوکان در کنار پروژه در دست احداث روگذر میدان دحدت این شهر واقع شده است که با توجه به ایجاد کارگاه و ماشین آلات اجرای این پروژه معابر و خیابانهای این منطقه به شدت باریک شده اند در شرایطی که تعداد خودورهای در انتظار برای سوخت گیری به حدی زیاد هستند که  عملا جایی برای تردد خودرو های عبوری از شوارع این منطقه باقی نگذاشته اند.

یکی دیگر از رانندگان تاکسی گفت: شب گذشته به ما پیامک داده اند که برای سوخت گیری به این جایگاه مراجعه کنیم، در شرایطی که برای یک نوبت سوخت گیری ساعت ها باد در انتظار بمانیم و از زمان استراحت و حتی نهار خوردن خود بزنیم تا بتوانیم سوخت گیری نماییم.

یکی دیگر از رانندگان که از صف طولانی خودروها به شدت شاکی شده بود به مُکریان گفت: در ابتدا قرار بود فقط تاکسی های در این جایگاه سوخت گیری کنند اما بعد از چند ساعت تعداد زیادی خودروی سواری شخصی نیز به صف های طویل تاکسی ها اضافه شدند. برای کمتر شدن مدت زمان انتظار برای سوختگیری صفوف خودروهای شخصی از تاکسی ها را تفکیک کردیک که متاسفانه این راهکار هم نتیجه ای در پی نداشته و با این شرایط هم بیش از نیمی از زمان کار و فعالیت روزانه را باید صرف انتظار در صف سی ان جی بکنیم، این یعنی نصف شدن چندرغاز درآمد روانه یمان!.

راننده یک وانت بار که از مهاباد به بوکان آمده بود نیز گفت: اصلا به خودرو مسافرها گاز نمی دهند و باید مثل دیگران در صف چند صد خودرویی منتظر بمانیم.

صاحب کارواش واقع در میدان وحدت هم با انتقاد از وضعیت صفهای سی ان جی به مُکریان گفت: این صف سالهاست وجود دارد و متاسفانه هر روز به طول آن افزوده می شود، وی با اعلام اینکه خودروهای منتظر سوخت گیری به کاسبی آنها ضربه زده است افزود: روزانه دهها با با رانندگان درگیر و دچار بگو مگو می شویم زیرا بیشتر اوقات خودرو های منتظر جلو ورودی کارواش ما را می گیرند و مانع ارتزاق ما می شوند.

بوکان دارای شش جایگاه سی ان جی می باشد که همگی در دوره دولت سابق احداث شده اند علی رغم نیاز مبرم شهرستان و صدور مجوز برای یک جایگاه دیگر در اواخر دولت دهم، هنوز این جایگاه احداث نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صف های چند کیلومتری مقابل "س&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..