تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از 26 اسفند مدارس آماده پذیرش مسافران هستند

ساعت: 09:19 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044474

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

پاشایی با اشاره به اینکه از 26 اسفند ماه مدارس آمده ی پذیرایی می‌باشند از افزایش مسافران در تابستان 95 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، جعفر پاشایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برخورد اول با مسافران، عنوان کرد: نگاه اولیه مسافران به کارهای کوچکی است که برد بیشتری دارد و اولین برخورد همیشه در نظرها می‌ماند.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم آموزش برخورد با مسافران باید دوره‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی و کارکنان هتل‌ها برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به برنامه ریزی‌های انجام یافته برای سفر 10 درصد از فرهنگیان به تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: تابستان گذشته بیش از 240 هزار نفر از فرهنگیان به تبریز سفر کردند که این آمار بیشتر از هدف گذاری‌مان بود.

وی تصریح کرد: برای اولین بار مرکز دائمی اسکان فرهنگیان ایجاد شد تا هر لحظه‌ای که فرهنگیان قصد سفر به تبریز را داشتند در آن محل استقرار یابند و فرهنگیان با ثبت نام در سایت در نظر گرفته شده می‌توانند مدت زمان استقرار و تعداد تخت‌های خود را مشخص کنند و برای هماهنگی همکاران مستقر در تبریز قبل از رسیدن مسافران با آنها تماس گرفته و هماهنگ می‌شوند.

این مقام مسئول از تجهیز مدارس برای اسکان فرهنگیان در ایام عید خبر داد و افزود: از 26 اسفند ماه مدارس آماده پذیرش فرهنگیان می‌باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از 26 اسفند مدارس آماده پذیرش مسافران هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..