تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸۰ دانش آموز پسر عجب شیری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

ساعت: 09:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/03 شناسه خبر: 1044478

180دانش آموز پسر عجب شیری روز دو شنبه در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، این دانش آموزان به مدت پنج روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارتهای درس آمادگی و دفاعی خود می پردازند.
این دانش آموزان با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و ستاد پشتیبانی و مدیریت، روحانی و راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس آنان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر در حاشیه بدرقه این دانش آموزان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ عجب شیر  بیان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از موثر ترین راه هایی است که می توان نسل جوان را با آموزه ها و مفاهیم دفاع مقدس آشنا کند.
سرهنگ محمد رضا هنرور ادامه داد: کاروان های راهیان نور یادآور ایمان الهی رزمندگان است و سرمایه گذاری در این امر پیروزی در جبهه های جنگ نرم را به دنبال خواهد داشت.

وی بابیان اینکه دشمنان سعی در ایجاد فاصله دربین نسلهای انقلاب اسلامی دارند خاطر نشان ساخت: یکی از اهداف اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی این است که نسل های سوم و چهارم ، رشادت ها و شجاعت های نسلهای اول و دوم انقلاب را به چشم خود ببینند.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر اظهار کرد: زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروان های راهیان نور می توانند با حضور در سرزمین های عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز ندادند
وی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

سرهنگ هنرور خاطرنشان کرد: این اردوها از معنوی ترین برنامه های فرهنگی برای قشر جوان جامعه است و برگزاری این قبیل برنامه ها می تواند تقویت کننده معنویات و ارتقا دهنده ارزش های والای دفاع مقدس در نسل جوان کشور باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸۰ دانش آموز پسر عجب شیری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..